Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کرانی  رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از برگزاری مسابقه اسلالوم موتورهای سنگین قهرمانی استان کرمانشاه خبر داد.


او بیان کرد : این مسابقات امروز 27 دی ماه با 25 شرکت کننده از استان کرمانشاه  در دو کلاس 400 سی سی  و 1000 سی سی برگزار شد که  کلاس 400 سی سی نفر اول محمد امین منصوبی 46/16 و نفر دوم محمد امین فرهادی 47/65 و نفر سوم سجاد نورانی 51/74  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانی بیان کرد: در کلاس 1000سی سی میثم منصف 54/05 و محمد مهدی رمضانی 55/89  نفر اول و دوم مسابقات شدند.


او با بیان اینکه این مسابقات با هدف افزایش مهارت های فردی موتور سواران برگزار می شود گفت: در تلاشیم تا با برگزاری مسابقات متنوع جوانان را به سمت این ورزش مهیج جذب کنیم تا زیر نظر مربیان مجرب و در محیط امن بتوانند تجربه خوبی از سرعت و مهارت را تجربه کنند.

کرانی گفت: کرمانشاه پتانسیل بالایی از جوانان با استعداد دارد و برنامه ریزی کردیم تا موتور سواران جوان و جوانان با استعداد را شناسایی کنیم و با تقویت مهارت آن ها را برای حضور در میادین ملی آماده کنیم.

به گفته رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  این مسابقات برای ترویج استفاده موتور سواران از کلاه ایمنی با شعار  کلاه ایمنی ضامن سلامتی برگزار شده است.

او گفت: در ورزشگاه 15 خرداد جوانان علاقه مندان می توانند در کلاس های آموزشی حرکات نمایشی  و کلاس ریس شرکت کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتور سواری اتومبیلرانی اسلالوم استان کرمانشاه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی