Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@23:16:59 GMT

واکنش مالک شهرخودرو به تصمیم ای‌اف‌سی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۶۰۷

واکنش مالک شهرخودرو به تصمیم ای‌اف‌سی

فرهاد حمیداوی در واکنش به تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری بازی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر برده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال کرده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان فروگذاری نیستند.

او ادامه داد: به‌عنوان نماینده‌ای از فوتبال شرق ایران که برای اولین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کرده‌ایم، صراحتا عرض می‌کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است و در حالی که مملکت‌مان در امنیت کامل است، حاضر به انجام میزبانی بازی‌هایمان در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه شهرخودرو تاکید کرد: باشگاه شهرخودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

حمیداوی تصریح کرد: در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصا مشهدالرضا ابراز شادمانی می‌کردند و ای‌کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت‌تاثیر جوسازی‌های دشمنان ما قرار نگیرد.

254 43

کد خبر 1343352

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران