Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن فتاح در گفت وگو با ایرنا افزود : رقابت های مچ اندازی گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سه رده سنی امید، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۹۰ ورزشکار در سالن اجتماعات معلم میامی برگزار شد.

وی گفت : شرکت کنندگان در این پیکارها در ۲ بخش راست دست و چپ دست به مدت یک روز با هم رقابت کردند.

دبیر برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان سمنان ادامه داد : در رده سنی بزرگسالان راست و چپ دست به ترتیب تیم های میامی ، سمنان و شاهرود بر سکوی قهرمانی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در رده سنی امید راست و چپ دست به ترتیب تیم های سمنان، میامی و شاهرود مقام قهرمانی را کسب کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام میامی تصریح کرد : در بخش راست و چپ دست رده سنی پیشکسوتان تیم میامی بر جایگاه نخست ایستاد.

فتاح با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران در مسابقات مچ اندازی نسبت به سالهای گذشته بی نظیر بوده اظهار داشت : ورزشکارانی از سمنان ، شاهرود و میامی شرکت کنندگان این رویداد مهم ورزشی بودند.

وی ضمن تشکراز مشارکت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی در برگزاری مسابقات گفت : نفرات برتر مسابقات مچ اندازی با نظر کمیته فنی مسابقات اعلام و به مسابقات قهرمانی کشور در خراسان رضوی اعزام می شوند.

۲۰ هیات ورزشی در میامی وجود دارد و بیش از یکهزار و ۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند .

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

برچسب‌ها پرورش اندام سمنان میامی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش اندام سمنان میامی ورزشی پرورش اندام سمنان میامی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان

منصفی‌راد در نشست پایان سال اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان، گفت: با تلاش محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان سمنان، ضمن دستیابی به دانش فنی و ثبت اختراع، نمونه اولیه هر سه محصول فناورانه و دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۲ در استان سمنان تولید شده است. در سال جدید، خط تولید این سه محصول فناورانه در استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال اولین کود گرانوله آهسته رهش هفت جزیی دنیا و کشور شامل مواد معدنی و ارگانیک، مالچ معدنی زیست سازگار و زئوتیمول افزودنی خوراک دام توسط محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان سمنان ثبت اختراع و نمونه اولیه آنها تولید شد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: کود گرانوله که برای اولین بار در جهان، فرموله شده شامل چند ماده معدنی و آلی است که تمام مواد اولیه آن در داخل استان تأمین می‌شود.

وی گفت: بعد از تولید نمونه اولیه، فرآیند ثبت اختراع و آنالیز طرح انجام و طرح در موسسه آب و خاک کشور مطرح می‌شود و مجوز تولید انبوه این محصول صادر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مجوز تا پایان سال صادر و زمینه برای تولید انبوه و ایجاد خط تولید در سال ۱۴۰۳ فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قهرمان ورزش ایران در تلویزیون مشخص می‌شود
  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • ترکیب منتخب بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران
  • باید و نبایدهای پزشکی حج سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان
  • تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • معرفی رده‌های برتر مسابقات قهرمانی سوارکاری درساژ استان اصفهان
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد