Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن فتاح در گفت وگو با ایرنا افزود : رقابت های مچ اندازی گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سه رده سنی امید، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۹۰ ورزشکار در سالن اجتماعات معلم میامی برگزار شد.

وی گفت : شرکت کنندگان در این پیکارها در ۲ بخش راست دست و چپ دست به مدت یک روز با هم رقابت کردند.

دبیر برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان سمنان ادامه داد : در رده سنی بزرگسالان راست و چپ دست به ترتیب تیم های میامی ، سمنان و شاهرود بر سکوی قهرمانی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در رده سنی امید راست و چپ دست به ترتیب تیم های سمنان، میامی و شاهرود مقام قهرمانی را کسب کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام میامی تصریح کرد : در بخش راست و چپ دست رده سنی پیشکسوتان تیم میامی بر جایگاه نخست ایستاد.

فتاح با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران در مسابقات مچ اندازی نسبت به سالهای گذشته بی نظیر بوده اظهار داشت : ورزشکارانی از سمنان ، شاهرود و میامی شرکت کنندگان این رویداد مهم ورزشی بودند.

وی ضمن تشکراز مشارکت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی در برگزاری مسابقات گفت : نفرات برتر مسابقات مچ اندازی با نظر کمیته فنی مسابقات اعلام و به مسابقات قهرمانی کشور در خراسان رضوی اعزام می شوند.

۲۰ هیات ورزشی در میامی وجود دارد و بیش از یکهزار و ۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند .

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سمنان پیشکسوتان خراسان رضوی رشته های مختلف ورزشی سالن اجتماعات قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد