Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران بر این اعتقاد است که برخی افراد از حذف تیم امید خوشحال شده‌اند. او همچنین گفت که اکنون نباید تسویه حساب رنگی انجام داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب بختیاری‌زاده که در مرحله مقدماتی یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید بود در خصوص نتایج این تیم در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت:

این تیم هم عملکرد آبرومندانه‌ای داشت و هم نتایج قابل دفاعی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک چنین تورنمنتی فرصت‌های زیادی برای گلزنی پیدا نمی‌کنید. ما مقابل ازبکستان ۳ موقعیت مسلم گلزنی از دست دادیم و در بازی با چین هم که واقعا نمی‌شود در مورد تعداد فرصت‌ها صحبت کرد. یک موقعیت گل می‌تواند سرنوشت تیم را رقم بزند.

وی ادامه داد:

یادمان نرود بسیاری از تیم‌های امید ما با عملکرد و نتایجی ناامید کننده در سال‌های قبل حذف شدند اما این تیم برابر کره جنوبی و ازبکستان بازی‌های بسیار خوب و شایسته‌ای انجام داد. کادر فنی انتخاب‌های خوبی برای این تیم داشت و عملکرد تیم هم نشان می‌داد نظم و شکل تیمی برای بازیکنان تعریف شده هر چند اجرای برنامه‌ها در زمین و در چنین تورنمنتی به سادگی اتفاق نمی‌افتد.

مربی پیشین تیم امید با اشاره به پذیرفتن هدایت تیم امید توسط حمید استیلی عنوان کرد:

استیلی هیچ وقت به دنبال سرمربی شدن در این تیم نبود. در این تیم حضور ندارم و آدمی هم نیستم که واقعیت را نگویم. من به حمید استیلی انتقاد جدی داشتم که چرا بعد از رفتن کرانچار هدایت این تیم را قبول نکرد و شهادت می‌دهم که خودم این موضوع را به او گفتم و پاسخ داد که  اصلا به این موضوع فکر نکرده و این پیشنهاد را قبول نمی‌کند. استیلی تا آخرین روز تلاش می‌کرد فرد دیگری سرمربی تیم امید شود اما در نهایت مجبور شد در همان زمان کوتاه باقیمانده این کار را قبول کند در حالی که باید زودتر این کار را می‌کرد چون با این تیم زندگی کرده بود و بهتر از هر کسی این تیم را می‌شناخت.

بختیاری‌زاده اظهار داشت:

خواهش می‌کنم که همبازیان سابق، دوستان و پیشکسوتان که حساسیت‌های رنگی قرمز و آبی را وارد این مسائل و منافع ملی نکنند. تیم ایران شکست خورده و من متاسف هستم که بگویم بعضی‌ها از این اتفاق خوشحال شده‌اند. برخی دیگر تعصبات رنگی را مطرح می‌کنند که کادر تیم امید قرمز است یا آبی. این تفکرات و اظهارات شرم‌آور است. تیم ملی کشور ایران به یک تورنمنت رفته و همه اعضای این تیم و کادر لباس ایران را بر تن دارند. اینجا صحبت کردن از قرمز و آبی و پرسپولیسی و استقلالی واقعا رفتار درستی نیست. این تیم مستعد و پرانرژِی باید حفظ شود و مراحل انتقال به سطح بزرگسالان را طی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش