Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن صحرایی  گفت: سالانه از خیرینی که در زمینه توسعه عتبات مقدسه در عراق با ستاد عتبات عالیات مشارکت می‌کنند دعوت صورت گرفته و تلاش می‌کنیم که فرهنگ نذورات مردمی به سمت و سوی توسعه عتبات عالیات را گسترش دهیم.

او با بیان اینکه بانوان نقش عمده‌ای در جمع آوری نذورات برای توسعه عتبات عالیات دارند، بیان کرد: همایش «بانوان حرم ساز زینبی» در کرمانشاه همراه با یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه ساعت ۹ صبح در سالن شهید بهشتی واقع در میدان نفت با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: معاونین مدارس استان در تمام مقاطع به این همایش دعوت شدند تا این افراد نیز در راستای توسعه عتبات عالیات در میان دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها به فرهنگسازی بپردازند مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های این ستاد در بانک‌های استان واریز کرده و کمک غیر نقدی را به دفتر این ستاد تحویل دهند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات ائمه اطهار جمع آوری نذورات حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان

مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳، ظهر امروز در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال 1403، ظهر امروز در با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

سیدمحمدمهدی نجاتی‌نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

سردار تقی مهری، فرستاده ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، رکن اصلی هر فعالیتی را وجود امنیت دانست و گفت: این شهید عزیز و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت با اهدای خون خود امنیت ایران اسلامی را تامین کردند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نجاتی‌نیا امروز چهارشنبه هشتم فروردین ساعت 20 در مسجد اعظم روستای النگ برگزار می‌شود.

پیکر شهید فردا پنجشنبه نهم فروردین در گرگان ساعت 8 صبح در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان گلستان و 9 صبح از ورودی روستای النگ تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی