Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رضا رفیعی بیان کرد: ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه روز جمعه در حدفاصل منطقه چهارشیر اهواز به سمت سه راه تپه یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد.
وی افزود: ۲ تن از سرنشینان در دم جان باختند و یکی از آنها پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد همچنین ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز پیش از این گفته بود: میزان فوتی ناشی از تصادفات درون شهری اهواز در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۸ درصد رشد داشته که این وضعیت نگران کننده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان فوت فوریت های پزشکی جان باختن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان