Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:28:05 GMT

افتتاح مرکز «منش» هرمزگان همزمان با 5 استان دیگر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۸۰۴

افتتاح مرکز «منش» هرمزگان همزمان با 5 استان دیگر

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: در ویدیو کنفرانس وزیر ورزش و جوانان، همزمان با 5 استان کشوراز جمله بوشهر، کردستان، فارس، ایلام و هرمزگان مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان «منش» استان به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضاامیاری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان هرمزگان اظهار داشت: مراکز نوآوری و شکوفای شامل تیم‌هایی هستند که به‌عنوان هسته‌ها و واحدهای فناور شناخته می‌شوند و هدف آنها ایجاد یک اکوسیستم حاوی استارت تاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و مؤسسات دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جوانان مرکز توسعه اشتغال هستند، ادامه داد: در این مراکز بناست تا فضا، اینترنت و سایر امکانات و خدماتی را که در توان مجموعه جهاد دانشگاهی است در اختیار ایده‌پردازان استان قرار گیرد.

متولی ورزش و جوانان استان هرمزگان یادآور شد:طی تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی در اسفند ماه سال گذشته منعقد گردید، مقرر شد در سال 98 مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) با هدف شتابدهی کسب و کار جوانان استان هرمزگان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.

امیاری خاطرنشان کرد: در خردادماه سالجاری این مرکز با حضور آل‌اسحاق مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، از آن پس نیز بالغ بر30 کارگاه‌ آموزشی، رویدادهای ایده‌شو، رویدادهای صندلی تجربه، رویدادهای دورهمی،کارآفرینی با محوریت کسب و کار در حوزه گردشگری صنایع دریایی در این مرکز برگزار شده است.

به گزارش فارس، روز شنبه 28 دی‌ماه جاری ساعت 10 صبح لغایت 12، به‌صورت ویدیو کنفرانس همزمان با جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور که با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و دادخواه رئیس جهاد دانشگاهی استان با حضور در این ویدیو کنفرانس، مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان هرمزگان را به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/88049

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش هرمزگان جوانان نوآوری خبرگزاری فارس اداره کل ورزش مدیر کل امیاری وزارت ورزش ایده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود