Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل شهروند ساری به تساوی رسید و به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز دو تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی و شهروند ساری در قالب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند ساری که تاکنون موفق به کسب پیروزی در این دوره از لیگ برتر نشده بود پیش‌بینی می‌شد حریف دشواری برای شاگردان شریف نباشد اما برخلاف انتظارات تیم هیات خراسان آنطور که باید ظاهر نشد و در دقیقه 10 بازی در ناهماهنگی‌های جلوی دروازه دو گل دریافت کرد و در نیمه نخست تنها موفق به جبران یک گل از دو گل دریافتی شد.

در نیمه دوم اما در یک غافل‌گیری گل مساوی برای مشهدی‌ها به‌دست آمد، این نتیجه پا برجا نبود با وجود موقعیت‌هایی که هیأت فوتبال داشت در دقایقی از تیم شهروند ساری عقب بود و در واقع خراسان بود که می جنگید تا بازی را نبازد و درنهایت این بازی با نتیجه 5 بر 5 به پایان رسید.

خراب شدن اسکوربرد در 7 دقیقه پایانی سبب حواشی شد که در نتیجه آن سرپرست تیم شهروند ساری از روی نیمکت تیم اخراج شد.

بعد از شکست هفته قبل و تساوی این هفته، تیم خراسان رضوی به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد.

سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: نتیجه دور از انتظار بود، ما اصلا خوب نبودیم و قصد توجیه این تساوی را ندارم.

فاطمه شریف با بیان اینکه مصدومیت ساراشیربیگی و رویا کلاتی در نتایج این دوهفته اثرگذار بوده ادامه داد: مانند بازی گذشته اشتباهات دروازه‌بان در گل‌هایی که دریافت کردیم نقش مهمی داشت، زهرا لطف ‌آبادی در طول فصل خیلی برای تیم زحمت کشیده و برخی بازی‌ها را به تنهایی برای ما درآورد اما دو بازی است که فکر می‌کنم از نظر روانی شرایط مناسبی را ندارد.

وی تغییر رویه و صحبت‌هایی که برای آرام کردن بازیکنان انجام داده را بی‌ثمر دانست و افزود: وقتی فکر بازیکن درگیر باشد نمی‌توان نتیجه مدنظر را کسب کرد و این چنین گل‌هایی که دور از انتظار است دریافت می‌شود، ما نباید جایگاه تیم‌ها را در نظر بگیریم ولی نباید مقابل شهروند این نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نبود سارا شیربیگی در زمین خیلی حس می‌شود چراکه بازیکنان به نحوی وابسته این بازیکن هستند و در این بازی‌ها بالاترین آمار گلزنی را داشته و حضورش غنیمت است اما نباید نبودش تا این اندازه به چشم آید و قابل توجیه است.

شریف تصریح کرد: وقتی دو بازیکن از ترکیب اصلی دچار مصدومیت می‌شوند شرایط تیم دشوار می‌شود، به عنوان مثال اگر تیم رهیاب را درنظر بگیریم در ابتدای فصل جزو مدعیان قهرمانی بود اما بعد از مصدومیت چهار بازیکنش از گروه مدعیان فاصله گرفت.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از خراب شدن اسکوربرد سالن شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: ما بعد از توقف زمان در اسکوربورد زمان را محاسبه می‌کردیم در پایان ۴۵ثانیه دیگر مانده بود که داور سوت پایان را به صدا درآورد از طرفی داوری هم اصلا خوب نبود سرداور بازی در اکثر برخوردها ادامه بازی را اعلام می‌کرد اما کمک داور خطا می‌گرفت.

شریف عنوان کرد: اگر با این روال پیش برویم حتی کسب سهمیه پلی‌آف نیز به خطر می‌افتد ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم شهروند ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از هفته آینده و پس از انجام مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز خواهد شد. البته هفته بیست و پنجم، با دیدار روز پنجشنبه 11 اردیبهشت شمس‌آذر و پیکان کلید می‌خورد در حالی‌که سایر مسابقات، روز جمعه ۱۲ اردیبهشت دنبال می‌شود.

در همین راستا، روز گذشته (شنبه) از سوی باشگاه پیکان نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال شد که در آن، خودروسازان نسبت به تاریخ برگزاری بازی یاد شده، اعتراض کردند.

پیکانی‌ها معتقدند باتوجه به حساسیت مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی، آنها هم باید مثل باقی تیم‌ها، روز جمعه بازی کنند، اعتراضی که منطقی به نظر می‌رسد و به‌خاطر عدم وجود تطابق زمانی با رقابت‌های دیگر یا سایر مشکلات مثل میزبانی همزمان دو تیم در یک ورزشگاه، پخش زنده و ناهماهنگی در روز و زمان برگزاری این مسابقه، احتمالا سازمان لیگ با درخواست پیکان موافقت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • هاله نور تشکیل شده دور ماه در آسمان روستای گراخک از لنز دوربین شهروند خبرنگار