Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اتفاقات اخیر این باشگاه و حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم کمترین نقش را ایفا کرد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس هفته گذشته روز‌های پر التهابی را پشت ‌سر گذاشت و در نهایت با تغییر کادرفنی و جذب یک بازیکن، کریستین آساگونا به همراه کنار گذاشتن سه بازیکن، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و آدام همتی تا حدی به آرامش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه مدیریت این باشگاه امیدوار به جذب آنتونی استوکس هم است و مذاکرات نهایی با این بازیکن فردا انجام می‌شود.

در این میان سکوت اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و عدم تشکیل جلسه آنها بعد از منتفی شدن بازگشت گابریل کالدرون در نوع خودش جالب توجه بود. جمعه هفته گذشته آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل و در این نشست تقریبا با 75 درصد خواسته‌‌های کالدرون موافقت شد اما سرمربی آرژانتینی حاضر به ادامه کار نشد.

در ادامه محمد‌حسن انصاری‌فرد تصمیم گرفت مذاکرات خود را با یحیی‌گل‌محمدی رسمی کرده و رضایت نامه وی را باشگاه شهر خودرو بگیرد. در این میان او با سنگ بزرگ شهر خودرو برای صدور رضایت نامه یحیی گل‌محمدی و دستیارانش مواجه شد. از این‌رو انصاری‌فرد برای اینکه سرمربی مدنظرش را به پرسپولیس بیاورد مجبور شد حدود 5 میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه‌ او و دستیارانش هزینه کند. در نهایت او با کمک یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس که در امارات اقامت دارد تقریبا یک سوم این مبلغ را در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داد  و مابقی آن را نیز در دو فقره چک در اختیار مالک باشگاه شهر خودرو گذاشت.

انصاری‌فرد برای اینکه تصمیمات خود را اجرایی کند نیاز به موافقت اعضای هیئت مدیره داشت که به صورت تلفنی این کار را انجام داد. در حقیقت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در انتخاب کادر جدید و صدور رضایت نامه آنها کوچکترین نقش را ایفا کرد.

خواسته‌های عجیب کالدرون برای ادامه کار در پرسپولیس؛ برکناری انصاری‌فرد و افزایش چشمگیر قراردادهیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواسته‌های کالدرون را پذیرفت/ تأکید بر حضور مربی آرژانتینی در تمرینات

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اعضای نامدار هیئت مدیره استقلال که به واسطه سال‌ها حضور در عرصه‌های ورزشی و سیاسی به چهره‌ای ویژه میان مدیران کشوری تبدیل شده، علی آقامحمدی است که پیش از این نیز سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را نیز در کارنامه داشته است.

در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۴۰۲ بود که اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیئت مدیره استقلال به جای علی خانی انتخاب شده است. آنا در این خصوص نوشته است که از تاریخ اعلام شده تا امروز آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت و از هیئت مدیره استقلال کناره‌گیری و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضایی اعلام کرده است.

غیبت آقامحمدی در نشست‌های هیئت مدیره، عدم امضای صورت جلسه‌های مهم باشگاه و... نشان می‌دهد که او تمایلی برای همکاری و حضور در هیئت مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در باشگاه استقلال فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال
  • کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال