Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو مایل است در بازی با واتفورد از خرید جدیدش رونمایی کند. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس  از بازی دادن به خرید جدید زمستانی این تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره اظهار داشت:  فقط  وقتی در ژانویه بازیکن می‌خرید که واقعا تیم نیاز به تغییر و بهبود داشته باشد.ما هم به بازیکن جدید  نیاز داریم، زیرا بازیکنان مهمی را برای مدت طولانی از دست دادیم، پس بنابراین به کمک فرناندس محتاج هستیم. او بازیکنی جوان است و  وارد یک کشور جدید شده اما  تجربه بازی در یک باشگاه بزرگ را دارد.

مورینیو در ادامه افزود:  او قبلا بازی‌های  بزرگی را انجام داده و  به عنوان مثال مقابل بایرن مونیخ و گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا و در لیگ اروپا یه میدان رفته بنابراین  به سطح بالایی از استرس، فشار و مسئولیت عادت دارد. بازیکن پرتغالی  می‌تواند در صورت نیاز در نقاط  مختلف خط میانی  بازی کند. ما، فرناندس را به دلیل عملکرد چندمنظوره‌اش به خدمت گرفتیم.شاید مقابل واتفورد از فرناندس رونمایی کنیم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 

حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های ۶۰، ۷۰ متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله ۲۵ متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود، ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه ۱۲ هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد