Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درخصوص موضوع سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ وقتی درباره این موضوع نسبت به عربستان کوتاه آمدیم، این داستان برای دیگر کشور‌ها باب شده است. آن‌طور که من متوجه شدم، یکی از بند‌های این نامه اشاره به ناامن بودن ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف‌ها را در رسانه‌های عرب زبان در این روز‌ها دیدم.

خلیل‌زاده ادامه داد: عراق یکی از اعضای کمیته برگزاری مسابقات است و گویا مشکل میزبانی این کشور در بازی‌های آسیایی برطرف شده است، اما همه می‌دانند که یک ربع یک‌بار اتفاقی در این کشور رخ می‌دهد. بنگلادش، نپال و دیگر کشور‌های عضو کمیته مسابقات که برای ایران تصمیم‌گیری می‌کنند، در کشور خودشان از اتاق‌شان نمی‌توانند بیرون بیایند. حالا ما کشور نا امن هستیم؟ تمام کشور‌های عربی را کنار هم بگذاریم، به اندازه هواداران استقلال جمعیت ندارند.

   بیشتر بخوانید: حمیداوی: عزت و شرف ایران، از چند باشگاه فوتبال اهمیت بیشتری دارد

او افزود: عزت ما بیشتر از آن است که بگوییم می‌رویم و در یک کشور دیکر بازی می‌کنیم. اگر این کار را بکنیم عزت و شرف ایران را زیر پا گذاشتیم و جواب خون شهدا، ایثارگران و همه کشور‌هایی که به خاطر ایران در امنیت کامل به سر می‌برند را چه می‌خواهیم بدهیم؟  

سرپرست باشگاه استقلال درمورد جریمه احتمالی باشگاه‌های ایرانی در صورت شرکت نکردن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر هر ۴ باشگاه با هم اعلام کنند که حاضر به بازی در این بازی‌ها نیستند، دچار جریمه ۲۰ هزار دلاری خواهیم  شد و انتظار دارم که مهدی تاج تلاش خودش را برای این موضوع انجام بدهد. اما هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد، تن به بازی خفت‌بار در خارج از ایران نمی‌رویم. حتی اگر تحت شدیدترین فشار‌ها قرار بگیریم.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی

تین نیوز

بیرجند| معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۵ هزار هکتار زمین به شهرهای استان الحاق شده و نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و سایر دارد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده در حاشیه مراسم بهره برداری از چندین طرح عمرانی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن، در روستای میغان بخش مرکزی شهرستان نهبندان اظهار داشت: حساب ۱۰۰ امام راحل یادگار ارزشمندی است که هنوز برای تأمین مردم به مسکن به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرچم دار تأمین مسکن محرومان است، گفت: در دولت سیزدهم طی دو سال به اندازه هشت تا ۱۰ سال در استان طرح هادی اجرا شده است. 

عباس زاده بیان داشت: در این دولت جشن پایان گازرسانی به استان با انجام گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستا برگزار شده که افتخار بسیار بزرگی بود. 

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن را در خراسان جنوبی آغاز کردیم، اظهار داشت : رتبه برتر کشور در واگذاری زمین در طرح مسکن ملی را داریم.

عباس زاده با اشاره به اینکه ۴۸ سایت مسکن ملی در استان خراسان جنوبی داریم، گفت: حدود ۵ هزار هکتار زمین را در استان الحاق کرده ایم، که نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و سایر دارد.

وی با اشاره به الحاق یک هزار و ۲۰ هکتار زمین در طبس، افزود: در قاین یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین ویلایی الحاق شد که این همه، نیاز به زیرساخت ها و هزینه های زیادی دارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ روستای استان در تابستان با تانکر آبرسانی می شود، تصریح کرد: دولت برای تأمین آب شرب سالم، طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور را آغاز کرده است.

عباس زاده گفت: اولویت دولت آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مهم محقق شود.

وی یکی از گران ترین کالاهای کشور را آسفالت جاده ها برشمرد و تصریح کرد: ۹۵ کیلومتر راه روستایی در دولت سیزدهم در نهبندان آسفالت شده است.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه خدمات دولت در مناطق محروم شتاب گرفته و گزارش های دولت امید بخش است، اذعان کرد: استقرار دولت مردمی گشایش ایجاد کرده که البته این حق مردم بوده و باید زیرساخت ها در دولت های گذشته فراهم می شد.

عباس زاده با اشاره به قرار گرفتن نهبندان در مسیر اجرای پروژه های راه آهن، آب و گاز استان، گفت: وظیفه داریم مشکلات اولویت دار روستاها را بررسی کرده و به نوبت در دست اقدام قرار دهیم تا مورد رضایت مردم شود. 

وی با بیان اینکه مسئولان کشور اگر نگاه انقلابی، ارزشی و دینی داشته باشند مشکلات رفع می شود، افزود: حس درک نیازها، مسائل و مشکلات در بین مسئولان وجود دارد.

عباس زاده گفت: رشد و توسعه استان در حوزه زیرساخت در دولت سیزدهم بی نظیر است که امیدواریم موحب رضایت مندی شود. 

معاون استاندار با اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه در مقابل صهیونیست غاصب یادآور شد: این اقدام ارزشی موجب شادی مردم شد و پیام های مهمی برای بیش از چهار دهه مقاومت امت اسلام در مقابل استکبار داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • آلومینیوم: استقلال با مظلوم‌نمایی نکونام نتیجه می‌گیرد