Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه رم و اینتر، گزینه های دوم خود را دنبال می کنند زیرا بر سر معاوضه پولیتانو و اسپیناتزولا به توافق نرسیدند.

طرفداری - روز گذشته، معاوضه متئو پولیتانو و لئوناردو اسپیناتزولا بین دو باشگاه اینتر و رم به بن بست خورد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، رم حالا دوباره به دنبال جذب ژردان شکیری، وینگر سوئیسی لیورپول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالوروسی با لیورپول تماس گرفته تا ببیند آنها راضی به انتقال قرضی با بند خرید دائمی هستند یا خیر. اینتر کاملا توجه خود را معطوف به ویکتور موزس کرده است. نراتزوری با چلسی که مالک واقعی موزس به حساب می آید، تماس گرفته و آنها با انتقال قرضی مشکلی ندارند اما حالا اینتر باید فنرباحچه را راضی کند؛ تیمی که موزس در حال حاضر آنجا قرضی بازی می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند

به گزارش ورزش سه، بعید است ۹۰ درصد طرفداران پروپاقرص بارسلونا حتی نام هکتور فورت را پیش ازین شنیده باشند. همان طور که کوبارسی تا همین دو ماه پیش کاملا ناشناس بود.

نه اینکه چون کاتالان ها در شبی بیادماندنی توانستند اتلتیکوی سیمئونه را در واندا متروپولیتانو گلباران کنند بلکه به دلیل اسامی نفرات حاضر در لیست بارسا باید منتقدان را به سکوت دعوت کرد.

تیمی که بدترین دوران از نظر شرایط مالی را سپری می کند و مدت ها هر سه هافبک اصلی اش را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارد البته چاره ای جز بهره گرفتن از بازیکنان جوان و گمنام ندارد اما نتایجی که بارسلونای ژاوی با همین نفرات کسب کرده تا اینجای فصل فراتر از انتظار است. قرار گرفتن در رده دوم لالیگا و حضور در جمع ۸ تیم پایانی چمپیونزلیگ برای تیمی که با جدایی لئو مسی به تیمی کاملا معمولی تبدیل شده بود و فصل گذشته نیز عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را کسب کرد کاملا قابل قبول است. 

شاید هم منتقدان به نحوه ی بازی کردن بارسای ژاوی معترضند اما با ابزاری که او در اختیار دارد چنین ایرادی اگر نگوییم خنده دار، صرفا بهانه جوییست. واقعا با رافینیا و سرخی روبرتو و رومرو و کریستنسن و نفراتی اینچنین چه کیفیتی بهتر ازین را می توان توقع داشت؟

هرچند در همین دیدار مقابل اتلتیکو مادرید شاگردان ژاوی در نیمه اول با ۵ دقیقه بارسایی بازی کردن به نخستین گلشان رسیدند تا خود را از زیر فشار وحشتناک میزبان و جو کشنده ی ورزشگاه خلاص کنند.

وقتی معدود ستاره های حاضر در این تیم فوتبالیست های تمام شده یا در آستانه بازنشستگی اند و فشردگی مسابقات بسیار بالاست چاره ای جز تغییر تاکتیک نیست و باید به سرمربی حق داد از گوندگان و لواندوفسکی و کانسلو با احتیاط بهره گیرد. آنها تاثیرگذار هستند اما بنا به شرایط سنی و فیزیکی نمی توانند در همه مسابقات و تمام طول مسابقه، جریان بازی را تحت کنترل درآورند تا بارسا فوتبال مالکانه ی مطلوب هوادارانش را به نمایش بگذارد پس کاملا منطقیست که مطابق داشته ها و رقبا وارد میدان شد.

بنابراین حالا که تا پایان فصل جاری چیزی نمانده بهتر است مدیران بارسا ژاوی را برای ماندن و تکمیل پروژه اش راضی کنند چرا که قطعا هیچ مربی دیگری (بخصوص آلمانی های مدنظر!) توان کار کردن به این شکل را ندارند و در بارسلونای فعلی هم پولی برای خرید فوق ستاره ها نیست. درواقع با همین ترکیب بازیکنان، نام هایی که برای جانشینی ژاوی مطرح هستند بعید است توانایی به موفقیت رساندن این باشگاه را داشته باشند. به خاطر داشته باشید این تیم با سرمربیگری یکی از محبوب ترین چهره های دو سه دهه اخیرش باوجود عملکرد قابل قبول در برزخ همیشگی انتقادات بوده است.

دیگر خبرها

  • ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند
  • جنجال در سوپرلیگ ترکیه؛ هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه / فیلم
  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس)
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • آیا آرسنال در رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن از چلسی پیشی گرفته است؟
  • درآمدزایی چلسی از بازی نکردن آرماندو برویا در فولام
  • وقتی ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می‌کشد / فیلم
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا
  • اوسمار ویرا: در دربی خیلی وقت تلف شد؛ ما هم از نتیجه دربی راضی نیستیم /فیلم