Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، مجتبی سرآسیایی، سرپرست و مدیر تیم شهرخودرو به عنوان جانشین گل‌محمدی انتخاب شد و هدایت عنابی پوشان مشهدی را برعهده گرفت.

روز معارفه، سرآسیایی در تمرینات شهرخودرو از حضور یک دستیار ایتالیایی در کادر فنی  این تیم خبر داده شد و در نهایت مشخص شد که نام این مربی ایتالیایی، استفانو کوزین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که سابقه  کار در کنار والتر زنگا را در تیم النصر امارات در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: حمیداوی: عزت و شرف ایران، از چند باشگاه فوتبال اهمیت بیشتری دارد

با اعلام فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخوردو، کوزین امروز شنبه وارد ایران می‌شود تا به زودی در تمرینات این تیم شرکت کند. به جز کوزین، داود سید عباسی و مصطفی صداقت نیز عضو کادر فنی شهرخودرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: نیمکت خلوت شهرخودرو در بازی مقابل شاهین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو فرهاد حمیداوی مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از دربی نکونام مثل اکثر زمان‌های سرمربیگری‌اش در نشست خبری شرکت نکرد و هاشمی‌نسب را به کنفرانس مسابقه فرستاد. با تکرار این اتفاق خبرنگاران رسانه‌ها ضمن احترام به هاشمی‌نسب از وی سوال نپرسیده و اعلام کردند به دلیل عدم حضور سرمربی استقلال در نشست‌های خبری این حق را برای خود قائل هستند که از نماینده وی سوال نداشته باشند.

با اتمام این اتفاق و به دلیل بی‌تفاوتی سازمان لیگ به غیبت‌های پیاپی سرمربی استقلال در نشست‌های خبری، امروز دوباره هاشمی‌نسب در کنفرانس حاضر شد و به جای اینکه او و همکاران وی به اصلاح اقدام اشتباه خود بپردازند با کنایه به خبرنگاران گفت: من تحریم هستم و جواب سوالتان را نمی‌دهم. چون شما من را تحریم کردید دو شب است نخوابیدم و استرس گرفته‌ام.

این اتفاق همان مثال معروف را یادآور می‌شود که گلی به جمال سازمان لیگ! به جای اینکه کادر فنی آبی‌ها به اشتباهشان پی ببرند حالا در واکنش به بی‌قانونی خود خبرنگاران را تحریم کرده و راه مقابله با رسانه‌ها را در پیش گرفته‌اند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است/ تا امکانات نباشد قهرمان نمی‌شویم!
  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • درگذشت ملیکا محمدی و شوک به فوتبال ایران؛ در آرامش بخواب | از آسمان به زمین
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • زنان چگونه کسب و کار خانگی ایجاد می کنند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • زنان چگونه شغل خانگی راه می اندازند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم