Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق از دستگیری «مسئول امنیتی» و برادر مفتی داعش در استان نینوی واقع در شمال این کشور خبر داد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رووداو، گروه اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق روز جمعه در بیانیه‌ای از بازداشت «نزار علی بشیر النعمه» بردار مفتی داعش و «مسئول امنیتی» آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «پلیس الحدباء وابسته به فرماندهی نینوی موفق شد در راستای تقویت امنیت و ثبات استان نینوی، نزار بشیر النعمه را مسئول امنیتی داعش را بازداشت کند».

در ادامه این بیانیه آمده که «بشیر النعمه برادر شفاء النعمه مفتی داعش است. وی دو فرزند دارد که یکی از آنها مسئول گردان تک‌تیراندازان است و دیگری در زمان سیطره داعش بر موصل در منطقه حی المنصور دستگیر شد».

نیروهای امنیتی عراق روز پنجشنبه نیز شفاء النعمه مفتی داعش معروف به «ابو عبد الباری» را در غرب موصل بازداشت کردند. مفتی داعش به انفجار مسجد یونس پیامبر (ع) و اجرای عملیات اعدام رجال دین متهم است.

انتهای پیام

 

 

 

R36442/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط موصل اخبار "عراق" داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موصل اخبار عراق داعش موصل اخبار عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عبدالله احمد الجغیفی» تحلیلگر سیاسی عراق نسبت به اوضاع امنیتی سه استان غرب این کشور هشدار داد و گفت: فرماندهان امنیتی در بخش‌های غربی هشدارهای فوری برای اتخاذ تدابیر لازم در پی افزایش تعداد گروهک‌های وابسته به داعش صادر کرده اند.

وی افزود: این گروهک‌ها در بیابان‌های میان استان‌های الانبار، موصل و صلاح الدین فعال هستند. نگرانی‌هایی نسبت به فعالیت‌های تروریستی عناصر مذکور علیه نیروهای امنیتی وجود دارد.

الجغیفی تصریح کرد: عناصر تروریست اقدام به بمب گذاری منطقه‌های بیابانی می‌کنند. آن‌ها تجهیزات جنگی، سلاح، انبار مواد غذایی و مرکز درمانی در تونل‌های مخفی زیرزمینی خود دارند.

وی بیان کرد: محمد شیاع السودانی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق باید با توجه به افزایش تعداد عناصر تروریست در این منطقه‌ها دستور بمباران محل‌های تجمع آن‌ها را صادر کند.

کد خبر 6057902

دیگر خبرها

  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • معاون وزیر کشور : داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند؛ ما پیش از انتخابات اعلام نکردیم تا مردم نگران نشوند
  • داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند
  • افشاگری مقام عالیرتبه امنیتی؛ آنچه از اهداف داعش نگفتند تا مردم نگران نشوند | جزئیات نقشه ضدانقلاب برای انفجار در روز انتخابات | وضعیت ۲۷ شهرستان...
  • افشای نقشه داعش علیه ایران از زبان معاون وزیر /ماجرای اخلال در روند انتخابات با تخریب فیبر نوری چه بود؟
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • گزارش تازه عراق از پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران