Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سامح شکری، وزیر خارجه مصر گفت: تفاهم نامه میان ترکیه و رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی غیرقانونی است.

شکری افزود: مصر با لیبی مرز زمینی و دریایی دارد و این موضوع مصر را ذینفعی برای ورود به هرگونه ترسیم مستقیم قرار می‌دهد.

وزیر خارجه مصر تصریح کرد: موقعیت و جایگاه مصر نسبت به لیبی باعث می‌شود قاهره در هر گونه ترسیم مرزی مستقیم، طبق قوانین و آیین نامه‌ها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری افزود: تفاهم نامه امضا شده بین فائز السراج و ترکیه از نظر فنی هیچ نقضی برای حقوق مصر ندارد، اما این توافق غیر قانونی و بود و نبود آن یکی است.

وی تاکید کرد هدف مصر از حضور در کنفرانس برلین این است که کشور‌های بانفوذ منطقه‌ای و کشور‌های عضو دائم شورای امنیت گردهم بیایند تا نقشه راه و موارد لازم برای بازگرداندن ثبات به لیبی را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامح شکری دولت وفاق ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و دانشگاه‌های رفسنجان

تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری، دانشگاه، ولی عصر (عج) و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین منعقد شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، به منظور ایجاد بسترهای مناسب جهت گسترش همکاری های پژوهشی، فناوری، آموزشی و بهره مندی از مشارکت اساتید به منظور تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه ها، تفاهم نامه ای بین شهرداری رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) و دانشگاه آزاد اسلامی در شهرداری رفسنجان منعقد شد.

در این جلسه شهردار و روسای دانشگاه ها با اشاره به حل مسائل شهری از طریق روش ها و نگرش علمی، به نقش مهم اساتید دانشگاهی و ظرفیت علمی آنان در حل مشکلات و معظلات شهری تأکید داشتند. 

این تفاهم نامه در چند بند و ماده تنظیم شد و مهمترین موضوعات آن در زمینه همکاری های علمی و پژوهشی و انجام طرح های تحقیقاتی و برگزاری دوره ها و سمینارهای مشترک و غیره است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه برای توسعه فناوری و نوآوری در زمینه آب و فاضلاب
  • تجهیزمراکز آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به فیبر نور
  • انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های ایران و افغانستان
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • امضای تفاهم‌نامه میان بانک دی، سازمان اموال و املاک کوثر و سازمان سیاحتی کوثر
  • امضای تفاهم‌نامه حمایت از زندانیان خارج از کشور بین وزارت خارجه و قوه قضاییه
  • امضای تفاهم‌نامه حمایت از زندانیان خارج از کشور
  • حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و دانشگاه‌های رفسنجان