Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه سیاتل تایمز در گزارشی می‎گوید بی خانمانی همچنان معضل جدی در آمریکا به شمار می‌رود که بر اساس آمار‌ها شمار این افراد برای سومین سال متوالی روندی رو به رشد داشته است. تاریخ انتشار: 04:00 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۵۵۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ معضل بی خانمانی در آمریکا برای سومین سال متوالی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش سیاتل تایمز، افزایش این بحران در برخی از بخش‌های این کشور ملموس‌تر بوده و رشد آن کاملاً قابل مشاهده است.
بر اساس داده‌های منتشر شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی آمریکا، کالیفرنیا و اورگان شاهد بیشتر‌ترین افزایش بی خانمانی در آمریکا بوده‎اند.
در جریان شدت یافتن بحران بی خانمانی، چندین قانونگذار و فرماندار واشنگتن بار‌ها از سوی خبرنگاران در مورد چگونگی برنامه دولت برای مقابله با این بحران رو به رشد مورد پرسش قرار گرفتند. فرماندار واشنگتن پیشنهاد داده برای رفع این معضل مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار از صدوق بودجه ایالت استفاده شود.
وزارت مسکن و شهرسازی آمریکا می‎گوید که بی خانمانی در سراسر آمریکا رشد داشته و به بیش از نیم میلیون نفر رسیده است.
بسیاری از آژانس‌های ارائه خدمات به افراد بی خانمان استدلال می‌کنند که سرشماری بی خانمان در یک شب نمی‌تواند تصویر درستی از شمار بی خانمان‌ها را نشان دهد. این در حالی است که این معیار ملی برای سرشماری افراد بی خانمان بدون مسکن است.
تخمین زده می‌شود از سال ۲۰۱۸ افراد بی خانمانی که در خیابان، خودروها، اردوگاه‎ها یا ساختمان متروکه زندگی می‌کنند ۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته همکار ارشد شرکت تحقیقاتی که در زمینه سیاست‌های عمومی فعالت می‌کند، این آمار نشان از افزایش افراد بی خانمان در شهر‌های اصلی و جوامع رنگین پوستان آمریکا دارد.
به گفته وی، «افراد رنگین پوست تقریباً کل افزایش بی خانمان‌ها را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که شمار افراد بی خانمان سفید پوست در آمریکا ثابت باقی مانده است. این نابرابری‌های نژادی در آمریکا رو به وخامت است. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، در واشنگتن ۳۵ درصد از افراد بی خانمان درخواست کمک کردند. افزایش بحران بی خانمانی به عوامل بیرونی از جمله نبود مسکن ارزان قیمت بستگی دارد.»   بیشتر بخوانید:  غیرقانونی کردن خوابیدن در خیابان‎ها بحران را برطرف نمی‎کند اسکان ۵۹ هزار نفر در پیاده رو‌ها و پناهگاه ‎‌ها     بر اساس اعلام وزارت مسکن و شهرسازی، اکثر افراد بی خانمان در خیابان‌ها یا پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند. این در حالی است که در این آمار ۷.۵ میلیون آمریکایی را که به دلیل هزینه‌های بالای مسکن با افراد دیگر زندگی می‌کنند را در بر نمی‌گیرد.

براساس یک تحقیق جدید، بیش از یک چهارم اجاره دهندگان آمریکایی حداقل نیمی از درآمد ماهانه خود را به مالکان خود می‌پردازند. محققان دریافتند که ۷۵ ٪ از آن‌ها پس از پرداخت اجاره بها نمی‌توانند قبض‌های دیگر را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات