Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@15:56:39 GMT

۲ کشته در درگیری بین معترضان و پلیس بغداد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۳۵۹

۲ کشته در درگیری بین معترضان و پلیس بغداد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، یک مقام امنیتی عراق گفت که در درگیری روز جمعه بین معترضان و پلیس در بغداد دو نفر کشته و ۱۷ تن زخمی شدند.

برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های عراقی اعلام کردند که شامگاه جمعه معترضان و ماموران پلیس در حوالی پل السنک در مرکز بغداد با یکدیگر درگیر شدند.

یک مقام امنیتی به خبرگزاری الاخباریه عراق گفت که درگیری بین معترضان و نیرو‌های ضد شورش عراق در پل السنک همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام امنیتی بیان کرد که نیرو‌های پلیس و ضد شورش به سمت صف نخست تظاهرکنندگان در حال پیش روی هستند.

به گفته وی، درگیری‌ها تاکنون دو کشته و ۱۷ زخمی برجا گذاشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معترضان پلیس بغداد اعتراضات عراق مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کد خبر 6081461

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود