Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مسابقات ملی واحد قزوین گفت: طبق برنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد قزوین قرار است دو مسابقه در سطح ملی برگزار کنیم. عنوان مسابقه اول معماری و شهر آینده است. این مسابقه با همکاری دانشکده معماری برگزار خواهد شد و دو محور دارد؛ محور اول دورنمایی شهر فردا و محور دوم خانه‌ای برای فردا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر این که فراخوان این مسابقه برای دانشگاه‌ها ارسال شده است اضافه کرد: مهلت ارسال مدارک برای افرادی که علاقمند هستند در این مسابقه شرکت کنند تا 20 فروردین سال 99 خواهد بود و نتیجه مسابقات هم 4 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

به گفته رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از آن جایی که این مسابقه در دو محور برگزار می‌شود، در هر دو محور به سه نفر اول پاداش داده می‌شود.

او درباره میزان پاداش‌ها توضیح داد: به نفر اول 6 میلیون تومان، نفر دوم 5 میلیون تومان و نفر سوم 4 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد. در کنار این مسابقه برنامه‌هایی مثل سخنرانی و کارگاه نیز در نظر گرفته شده که به طور همزمان برگزار می‌شود.

رضایی در ادامه از مسابقه دوم واحد قزوین نیز صحبت به میان آورد و گفت: مسابقه دوم مربوط به برنامه نویسی با عنوان بازی وارسازی و بازی‌های رایانه ای در کسب و کار الکترونیکی شهر هوشمند است. فراخوان این مسابقه از بهمن ماه آغاز می‌شود و مهلت ارسال مدارک نیز تا خرداد سال 99 و نتیجه نیز 8 خرداد مشخص خواهد شد.

آن طور که رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفته است حامیان مالی و معنوی از برگزاری این دو مسابقه حمایت خواهند کرد. او توضیح داد: حامیان علمی و معنوی مسابقه ملی بازی وارسازی و بازی‌های رایانه‌ای در کسب و کار الکترونیکی شهر هوشمند عبارتند از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انجمن بازی سازان مستقل ایران و مرکز رشد فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین. با انجمن ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به عنوان حامی مالی این مسابقه رایزنی و مذاکره شده است. همچنین هزینه هایی که برای ثبت نام دریافت می‌شود نیز قسمتی از بحث تامین مالی را پوشش می‌دهد.

رضایی در ادامه تاکید کرد: مسابقه ملی معماری و شهر آینده نیز حامیان معنوی دارد که عبارتند از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و انجمن علمی معماری و شهرسازی. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، شهرداری قزوین، سازمان نظام مهندسی قزوین نیز به عنوان حامیان مالی پای کار آمده اند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در ادامه در خصوص نحوه حمایت از ایده‌های برتر گفت: افرادی که در این دو مسابقه شرکت کرده و مقام کسب می‌کنند علاوه بر پاداش مادی از چندین مزیت نیز برخوردار خواهند شد؛ به عبارتی این افراد در گرفتن طرح‌های پژوهشی از دانشگاه در اولویت قرار می‌گیرند.

او اظهار کرد: همچنین با کارآفرینان رایزنی خواهیم کرد تا سرمایه گذاری کرده و از ایده‌های برتر حمایت کنند. حضور این افراد در مرکز رشد واحد قزوین یکی دیگر از مزیت‌هایی است که ذهن‌های برتر از آن برخوردار می‌شوند. یکی از اهداف ما شناسایی استعدادها و قابلیت دانشجویان است تا از بین آن‌ها، از ایده‌هایی برتر که محصول محور هستند استفاده کرده تا به تولید انبوده برسد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در پایان تاکید کرد: رسالت باشگاه پژوهشگران قزوین حرکت به سمت پژوهشهایی است که محصولات داشته باشند تا در قدم بعدی این محصولات به تولید انبوه برسند.

انتهای پیام/

341 / 167 مسابقه ملی واحد قزوین رضایی معماری و شهر آینده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقه ملی واحد قزوین رضایی معماری و شهر آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص حمله صهیونیستی اسرائیل اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و باذن خدا، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد و این آغاز پاسخ‌ پشیمان کننده در ازای خون‌های به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی در حمله به کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه است.

وی در ارتباط با پاسخ قاطع سپاه به اسرائیل بیان کرد: با اجرای عملیات غرور آفرین «وعده صادق» و با موشک باران سرزمین‌های اشغالی، کابوس وحشتناک صهیونیست‌ها تعبیر شده و لرزه بر جان اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم منحوس افتاد.

زینالی یاد آور شد: عملیات غرور آفرین سپاه بر خلاف عملیات غافلگیرانه و تروریستی صهیونیسم، کاملا آشکارا انجام شد و تنها پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد. وعده صادق عملیاتی بود که مظلومین عالم به ویژه مردم غزه را دلشاد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد قزوین در پایان با تبریک این موفقیت به مقام معظم رهبری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفقیت را به مقام معظم رهبری، جبهه‌ی مقاومت و تمام آزادی خواهان جهان، حمایت قاطع خود را از این اقدام غرورآفرین سپاه همیشه سرافراز، ارتش قهرمان و نیروهای مسلح اعلام می کند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227429

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت