Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، گفت: انتظار می‌رفت برخی بداخلاقی‌های وارد در انتخابات از بین برود که متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند.

«محمدجواد محمدی نوری»، از فعالان سیاسی اصولگرایی، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا در خصوص تائید یا عدم احراز صلاحیت در انتخابات مجلس گفت: به استناد بند یک ماده 28 صلاحیت بنده به‌‌‌ دلیل عدم التزام به اسلام رد شده است و ضمن احترام نظر هیات نظارت عرض می‌کنم در طول بیست سال فعالیت حزبی و سیاسی و احراز مقام اول در مسابقات اذان و قران که آن را توشه زندگی آخرت خود می‌دانم، هرگز خم به ابرو نخواهم آورد و این را نیز امتحان الهی می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: حفظ آبروی نظام و انقلاب را مهمتر از صلاحیتم دانسته و امیدوارم بتوانم التزامم را به اسلام و انقلاب ثابت کنم.

محمدی نوری تصریح کرد: انتظار می‌رفت برخی بداخلاقی‌های وارد در انتخابات از بین برود که متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند.

محمدی نوری با تاکید بر اجرای صحیح گام دوم انقلاب که ضامن بقای کشور است از شورای نگهبان خواستار تدبیر و اتخاذ تصمیم درست برای حفظ اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردم شد.

این حقوقدان و استاد دانشگاه اصولگرا در خصوص انتخابات آینده مجلس گفت: مجلس آینده باید مجلسی پاک، کارآمد و شجاع در برابر تهدیدات داخلی و خارجی باشد و نقطه هدف این مجلس، نیز برای تداوم آرمان‌های انقلاب بایستی رفع دغدغه های مردم در حوزه اقتصادی و امنیتی‌ باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس انقلاب شورای نگهبان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت