Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:17:05 GMT

معاضه بازیکن میان اینتر و رم لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۶۴۴

ساعت24 - با وضع شروط جدید از سوی باشگاه اینتر، ماجرای معاوضه بال این تیم با مدافع کناری تیم فوتبال رم به طور کلی منتفی شد.

برخی منابع ایتالیایی از جمله نشریه «تمپو» و پایگاه خبری «لاروما24» اعلام کردند که در پی تغییر موضع باشگاه اینتر و تلاش این باشگاه برای تغییر دادن برخی شرایط از پیش توافق شده، مبادله بازیکن میان نراتزوری و رم منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اینتر حاضر شده بال خود متئو پولیتانو را به رم بدهد و در ازای آن دفاع چپ این تیم لئوناردو اسپیناتزولا را بگیرد. دو تیم گویا بر سر موارد انتقال این دو بازیکن با هم توافق هم کرده بودند و حتی دو بازیکن تست‌های پزشکی لازم برای پیوستن به تیم مقابل را انجام داده‌اند.

یکی از مواردی باعث لغو کلی این جابجایی شده، درخواست اینتر برای انجام یکسری معاینات پزشکی اضافی جدا از تست‌های پزشکی معمول روی اسپیناتزولا بوده است. علاوه بر این نراتزوری سعی کرده برخی دیگر از مواردی که بر سر آنها با رم توافق کرده بود را هم تغییر دهد از جمله اینکه خودش را از الزام خرید قطعی اسپیناتزولا در پایان شش ماه حضور قرضی‌اش در سن‌سیرو معاف کند و گزینه خرید قطعی این بازیکن ایتالیایی را از اجباری به اختیاری تغییر دهد.

با این حال باشگاه رم انعطاف نشان داد و اعلام کرد اینتر تنها در صورت ملزم به خرید قطعی اسپیناتزولا خواهد بود که این بازیکن تعدادی مشخصی بازی برای آبی‌ومشکی‌پوشان انجام دهد که این بار هم اینتری‌ها بهانه دیگری آوردند و اعلام کردند که تنها صورتی حاضر به خرید قطعی بازیکن جالوروسی خواهند شد که او در هر یک از حضورهایش در ترکیب اینتر حداقل 45 دقیقه در میدان حضور داشته باشد.

به این ترتیب جالوروسی که به دلیل مصدومیت نیکولو زانیولو، در پست این بازیکن کمبود مهره دارد، قید مبادله بازیکن با اینتر را زد چون بیشتر از این نمی‌توانست صبر کند و تلاش خود را برای خرید بازیکن از تیمی دیگر آغاز کرده است.

منتفی شدن معاوضه بازیکن میان دو باشگاه، ضرری بیشتری را متوجه اینتر می‌کند تا رم. اینتر نه تنها از فروش بازیکنی نیمکت‌نشین که در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی نداشت باز می‌ماند بلکه اکنون نمی‌تواند اولیویه ژیرو را بخرد چون تا زمانی که پولیتانو تیمی جدید پیدا نکند نخواهد توانست برای خرید مهاجم فرانسوی چلسی اقدام کند. البته شبکه‌های اسپورت مدیاست و اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده‌اند اینتر هنوز هم می‌تواند ژیرو را به شیوه‌ای دیگر جذب کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی افزود: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی اظهار کرد: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

او با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله