Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر لزوم حمایت مسؤولین از نمایندگان فوتبال گیلان گفت: بازیکنان داماش در دیدار مقابل ملوان با تمام توان برای شادی دل هواداران می‌جنگند.

محمدرضا حاجی‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت در خصوص دیدار تیم‌های داماش و ملوان در دربی گیلان اظهار کرد: امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را در الگیلانو شاهد باشیم، داماش در دیدارهای خانگی امسال موفق ظاهرشده و تمام تلاش مجموعه‌مان این است که در بازی مقابل ملوان نیز روز خوبی برای داماش و هواداران عزیزمان رقم خورده و روند خوبمان در بازی‌های خانگی را تداوم ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هواداران داماشی در دیدارهای خانگی همواره یار و همراه داماش بوده‌اند، گفت: امیدوارم در الگیلانو نیز هوادارانمان حضوری پرشمار داشته و با تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تیم محبوب خود را موردحمایت قرار دهند و در سوی مقابل نیز بازیکنان با تلاش خود مزد حمایت‌های جانانه آن‌ها را بدهند.

مدیر تیم داماش گیلان در مورد شرایط اقتصادی تیم‌های گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ یک گفت: درحالی‌که بعضی تیم‌ها با هزینه کرد بالا در این مسابقات حاضر هستند داماش و ملوان در شرایط بد مالی قرار دارند و روزگار برای ما سخت می‌گذرد؛ نمایندگان فوتبال گیلان هواداران زیادی دارند و باید موردحمایت قرار گیرند.

حاجی‌پور با بیان اینکه هدفمان خوشحال کردن دل هواداران است، افزود: تمام هم‌وغم ما معطوف حل مشکلات مالی تیم بوده و در هفته گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم با باز کردن پنجره نقل و انتقالات قرارداد نفرات جدید خود را به ثبت برسانیم و امیدواریم با ادامه این پیگیری‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک بخشی از تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی را انجام دهیم.

وی با اذعان به صبوری بازیکنان و اعضای باشگاه داماش تصریح کرد: قدردان این صبوری بوده و در تعطیلات نیم‌فصل مشکلات مالی خود را برای بازیکنان توضیح داده و دست آن‌ها را برای تصمیم‌گیری باز گذاشتیم؛ بازیکنان باوجوداین مشکلات و علیرغم اینکه برخی نیز پیشنهادهایی داشتند به عشق پیراهن داماش و به خاطر هواداران ماندند و با تمام وجود به داماش کمک کردند؛ امیدوارم خیلی زود بتوانیم این جوانمردی آن‌ها را پاسخ بدهیم.

مدیر تیم داماش گیلان در مورد تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی داماش گفت: از زحمات آقای سیامک فراهانی و سایر اعضای کادر فنی که با تمام وجود و توان برای داماش زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ از آقای ربیعی فر که در این شرایط سخت و باوجود آگاهی از مشکلات شجاعت به خرج دادند و قبول مسؤولیت کردند تشکر کرده و شجاعتشان قابل‌تحسین است، امیدوارم سرمربی جدید بتواند با داماش روزهای خوبی را رقم بزند.

حاجی‌پور با بیان اینکه برگزاری دربی بدون تنش و در کمال احترام خواسته همگان است، خاطرنشان کرد: هوادارانمان رفتارهای بازی گذشته را فراموش کنند و تمام توان و تمرکز خود را روی تشویق و حمایت از تیم محبوب خود بگذارند و به گذشته فکر نکنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر تیم داماش الگیلانو دربی گیلان داماش ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران حوزه شهری تمام توان خود را برای تسهیل در امور شهروندان رشت، پویایی این شهر، محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک و توسعه شهری به کار ببرند.

وی با بیان اینکه باید خدماتی شایسته به مردم رشت، شهری که معروفیت جهانی دارد ارائه کرد، افزود: مسئولان این شهر مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در انجام وظایف خود درنظر بگیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر زمینه اجرای خدمات بزرگی را در شهر فراهم می‌کند، گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح میثاق از سوی مدیریت شهری باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر رشت باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و فکر‌های نوین بیش از گذشته استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند در همه‌ی شهر‌های گیلان گفت: مدیریت پسماند و بهسازی لندفیل سراوان به عنوان یکی از اهداف دولت آقای رئیسی در گیلان باید به بهترین نحو انجام شود و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی استفاده شود تا به اعتبارات حوزه شهرداری رشت افزوده شود.

استاندار گیلان نقش تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه‌های کنترل پسماند در این استان دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی، تفکیک زباله از مبدا در بین مردم و به ویژه روستائیان نهادینه کرد تا تولید زباله در گیلان کاهش یابد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اجرا و تکمیل فاضلاب شهر صنعتی و مسکن مهر رشت، افزود: ۳۶ درصد آلودگی تالاب بین المللی انزلی و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود را تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت برطرف می‌کند.

استاندار گیلان همدلی و هماهنگی همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهرداری را در توسعه شهر رشت بسیار موثر دانست و گفت: باید در شان مردم رشت، به آنان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی کرد.

در این نشست همچنین شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی شهر و هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های حوزه شهری، بر همدلی مدیران شهری برای رشد همه جانبه و پویایی شهر رشت و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 مارس 2024
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران