Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خرید آپارتمان در جنت آباد بسته به متراژ آن باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام

اصغر باباخانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت‌های قراردادی بین بخش خصوصی و کشاورزان، ترویج و حمایت از این نوع کشت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به شروع برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تاکنون پنج هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

باباخانی ادامه داد: ۱۷ سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۴۳۰ هزار تن متعلق به بخش خصوصی و ۲۳ مرکز خرید مربوط به تعاونی‌های اداره کل تعاون روستایی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل برداشت اقداماتی، چون ضدعفونی کردن سیلوها، کالیبراسیون و استانداردسازی باسکول‌های مراکز خرید دارای مجوز انجام شده است.

باباخانی یادآور شد: قیمت مصوب گندم معمولی در سال زراعی جاری ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دُرم نیز ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود: امسال ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام تولید شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • خرید تضمینی گندم به ۳۳۰ هزار تن رسید
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول