Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تحمیل شکست دیگری به مزدوران سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی اعلام کرد که عناصر مزدور سعودی قصد داشتند وارد جبهه نهم در صنعاء شوند که تلاش آنها با دخالت نیروهای مقاومت ناکام ماند.

سریع اعلام کرد که نیروهای مقاومت یمن در جریان درگیری با مزدوران ده ها تَن از آنها را کشته و یا زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که پیشتر نیز مزدوران سعودی متحمل شکست های سنگینی از نیروهای مقاومت در جبهه های مختلف نبرد شده اند.

کد خبر 4828054

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی سریع یمن جنگ 2015 یمن ایران ایالات متحده آمریکا عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی سوریه لیبی روسیه برجام انگلیس ترکیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

گرچه رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی در حال شخم زدن نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان است، اما این بدان معنا نیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیست دست و پا بسته هستند. رزمندگان مقاومت طی سال‌ها جنگ با دشمن صهیونیست یاد گرفته اند چگونه با کمترین امکانات دردآورترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها بزنند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نیرو‌های ذخیره خود در شمال نوار غزه را تایید کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی این رژیم، گروهبان یکم سالم الکرشات، ۴۳ ساله از تیپ شمال غزه در عملیات نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین کشته شد. 

با احتساب جان باختن این نظامی، از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، ۲۶۱ نظامی صهیونیست طی عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کشته شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟