Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:18:53 GMT

آتش سوزی در سقز ۵ میلیارد ریال خسارت بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۸۵۰

آتش سوزی در سقز ۵ میلیارد ریال خسارت بر جا گذاشت

محمد دولتی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی تماسی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان فخر رازی سقز، ۲ تیم از ایستگاه‌های مرکزی و شماره یک به محل اعزام و عملیات کنترل و مهار حریق را شروع کردند.

وی با بیان اینکه پس از ساعتی حریق به صورت کامل مهار شد، اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی سقز تحت بررسی قرار گرفته و سپس در خصوص آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی افزود: خسارت زیادی به ملزومات داخل این واحد تجاری وارد شده و طبق اظهار نظر مالک میزان خسارت ها پنج میلیارد ریال تخمین زده شد.

رییس سازمان آتش نشانی سقز با اشاره به اینکه این واحد تجاری از صنف لوازم آرایشی و بهداشتی بود که بدلایلی نامعلوم طعمه حریق شد، گفت: بیشتر لوازم داخل این مغازه در آتش سوخت ولی خسارت جانی نداشت.

وی به بازاریان و کسبه توصیه کرد در پایان روز کاری از خاموش شدن وسایل گرمایشی و وسایل برقی داخل مغازه مطمئن شوند تا اتصال احتمالی این وسایل گرمایشی و برقی باعث بروز حادثه ناگوار و خسارت مالی نشود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها آتش‌نشانی کردستان سقز محافظ ضد حريق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کردستان سقز آتش نشانی کردستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس