Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:02:20 GMT

افزایش بی‌خانمانی در آمریکا برای سه سال متوالی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۸۵۶

افزایش بی‌خانمانی در آمریکا برای سه سال متوالی

پایگاه سیاتل تایمز در گزارشی می‎گوید بی خانمانی همچنان معضل جدی در آمریکا به شمار می‌رود که بر اساس آمارها شمار این افراد برای سومین سال متوالی روندی رو به رشد داشته است.

به گزارش مشرق، معضل بی خانمانی در آمریکا برای سومین سال متوالی رو به افزایش است.
 
به گزارش سیاتل تایمز، افزایش این بحران در برخی از بخش‌های این کشور ملموس‌تر بوده و رشد آن کاملاً قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

روایت گاردین از بی‌خانمان‎ها در کالیفرنیا لندن ۹ هزار کارتن خواب دارد بحران بی‌خانمان‌ها در کالیفرنیا به سطح هشدار رسیده است

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی آمریکا، کالیفرنیا و اورگان شاهد بیشترترین افزایش بی خانمانی در آمریکا بوده‎اند.

در جریان شدت یافتن بحران بی خانمانی، چندین قانونگذار و فرماندار واشنگتن بارها از سوی خبرنگاران در مورد چگونگی برنامه دولت برای مقابله با این بحران رو به رشد مورد پرسش قرار گرفتند. فرماندار واشنگتن پیشنهاد داده برای رفع این معضل مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار از صدوق بودجه ایالت استفاده شود.

وزارت مسکن و شهرسازی آمریکا می‎گوید که بی خانمانی در سراسر آمریکا رشد داشته و به بیش از نیم میلیون نفر رسیده است.

بسیاری از آژانس‌های ارائه خدمات به افراد بی خانمان استدلال می‌کنند که سرشماری بی خانمان در یک شب نمی‌تواند تصویر درستی از شمار بی خانمان‌ها را نشان دهد. این در حالی است که این معیار ملی برای سرشماری افراد بی خانمان بدون مسکن است.

تخمین زده می‌شود از سال ۲۰۱۸ افراد بی خانمانی که در خیابان، خودروها، اردوگاه‎ها یا ساختمان متروکه زندگی می‌کنند ۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته همکار ارشد شرکت تحقیقاتی که در زمینه سیاست‌های عمومی فعالت می‌کند، این آمار نشان از افزایش افراد بی خانمان در شهرهای اصلی و جوامع رنگین پوستان آمریکا دارد.

به گفته وی، «افراد رنگین پوست تقریباً کل افزایش بی خانمان‌ها را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که شمار افراد بی خانمان سفید پوست در آمریکا ثابت باقی مانده است. این نابرابری‌های نژادی در آمریکا رو به وخامت است. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، در واشنگتن ۳۵ درصد از افراد بی خانمان درخواست کمک کردند. افزایش بحران بی خانمانی به عوامل بیرونی از جمله نبود مسکن ارزان قیمت بستگی دارد.»

بر اساس اعلام وزارت مسکن و شهرسازی، اکثر افراد بی خانمان در خیابان‌ها یا پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند. این در حالی است که در این آمار ۷.۵ میلیون آمریکایی را که به دلیل هزینه‌های بالای مسکن با افراد دیگر زندگی می‌کنند را در بر نمی‌گیرد.

براساس یک تحقیق جدید، بیش از یک چهارم اجاره دهندگان آمریکایی حداقل نیمی از درآمد ماهانه خود را به مالکان خود می‌پردازند. محققان دریافتند که ۷۵ ٪ از آن‌ها پس از پرداخت اجاره بها نمی‌توانند قبض‌های دیگر را پرداخت کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی وزارت مسکن و شهرسازی واشنگتن بی خانمان آمریکا کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، محققان دریافتند بیش از یک چهارم بیماران در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ پنسیلوانیا که در دهه گذشته به دنبال درمان برای فیبریلاسیون دهلیزی بودند، کمتر از ۶۵ سال داشتند.

به گفته محققان، این میزان بسیار بیشتر از شیوع ۲ درصدی فیبریلاسیون دهلیزی که معمولاً در بین افراد غیر مسن تخمین زده می‌شود است.

دانش رایج در میان متخصصان قلب این است که در افراد زیر ۶۵ سال، فیبریلاسیون دهلیزی بسیار نادر است و خطرناک نیست. دکتر «آدیتیا بونسل»، محقق اصلی و الکتروفیزیولوژیست قلب، گفت: «اما واقعاً هیچ داده‌ای برای تأیید این موضوع وجود ندارد.»

این مطالعه همچنین نشان داد که احتمال مرگ و یا بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی، سکته مغزی یا حمله قلبی در بیماران جوان‌تر مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی بیشتر است.

فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب نامنظم در حفره‌های فوقانی قلب است. این وضعیت خطر نارسایی قلبی و سکته مغزی را در افراد افزایش می‌دهد.

بونسل در ادامه افزود: «ما در سال‌های اخیر شاهد تعداد بیشتری از بیماران جوان مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی بوده‌ایم.»

برای این مطالعه، محققان از سوابق سلامت الکترونیکی بیش از ۶۷۰۰۰ بیمار که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ تحت درمان فیبریلاسیون دهلیزی بودند، استفاده کردند.

در طول این دهه، میزان بقای بیماران مرد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی، ۳۰ تا ۵۰ درصد بدتر از بیماران بدون این بیماری بود.

اختلال ضربان قلب در زنان حتی سخت‌تر بود، با نرخ بقای ۸۰٪ تا بیش از سه برابر بدتر برای آنهایی که فیبریلاسیون دهلیزی داشتند نسبت به آنهایی که فاقد آن بودند.

کد خبر 6086947

دیگر خبرها

  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب