Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷۰ یار و هزار مشکل، در صورت نبود کاندیداهای شاخص لیست نمی دهیم و فاصله ایران با استاندارهای جهانی سلامت محصولات غذایی عناوین اصلی روزنامه های وقایع استان و عطریاس و هفته نامه نامه امیر در استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، صفحه اول روزنامه ها و هفته ناهه های امروز(شنبه ۲۸دی ) در استان مرکزی به شرح زیر است:

 

عطریاس: در صورت نبود کاندیداهای شاخص لیست نمی دهیم

 

 

 

نامه امیر: فاصله ایران با استاندارهای جهانی سلامت محصولات غذایی

 

 

 

وقایع استان: ۷۰ یار و هزار مشکل

استان مرکزی دارای سه روزنامه، 36 هفته نامه، 14 دو هفته نامه، 23ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 24 فصل نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد سردار سلیمانی طرح ملی فهما مسجد خطبه نماز جمعه روزنامه ها روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با خروج سامانه بارشی از استان و شمالی شدن جریانات جوی، تا پایان هفته جوی به‌نسبت پایدار بر استان حاکم است و غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است.

زهرا راستگو افزود: با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان تا پایان هفته به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

معاون هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟