Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا با درباره جان باختن تعدادی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سانحه هوایی، اظهار داشت: با شنیدن خبر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و جان باختن تعدادی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور به یاد روزهای از دست دادن فرزندم در سانحه تصادف افتادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیما به شدت منقلب شدم چرا که در سال ۹۴ فرزندم را که از دانش آموختگان و نخبگان دانشگاه تهران بود، در سانحه ای از دست دادم.
وزیر علوم تاکید کرد: به عنوان فردی که این درد را لمس کرده است، به طور حتم می گویم حداقل تا یک سال فضای سنگینی بر این خانواده ها حکمفرما خواهد بود.

شادروان محمدرضا غلامی فرزند منصور غلامی دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه تهران بود که در مقطع کارشناسی ارشد، تیرماه ۹۴ بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
غلامی همچنین درباره پیگیری حقوق قانونی این جانباختگان گفت: هر حق قانونی که به آنها تعلق بگیرد، از سوی ریاست جمهوری و دولت در حال پیگیری است.
وی افزود: جامعه باید به خانواده های داغداران کمک کند و اگر قرار باشد هر فردی از هر جایی درباره دلیل سقوط هواپیما نکته ای به این خانواده ها اعلام کند و اصل موضوع را زیر سوال ببرد، داغ آنها را سنگین تر می کند.
وزیر علوم این رفتارها را در جامعه صحیح ندانست و اظهار داشت: نباید اصل موضوع را زیر سوال برد و از جامعه انتظار دلداری به این خانواده ها می رود.
غلامی تاکید کرد: خطایی رخ داده است و هر دلیلی که دارد، ‌یک حادثه است و اگر حادثه را در کشور به تراژدی مستمر تبدیل کنیم، سود آن را کسانی می برند که علاقه ای به آرامش جامعه و کم کردن فشارهای روحی روانی ندارند.
یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و به صورت غیرعمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی این پرواز جان باختند.

برچسب‌ها سقوط هواپیما منصور غلامی دانشگاه ها پروندهٔ خبری پیدا و پنهان سقوط همدردی مردم با خانواده های جانباختگان سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما منصور غلامی دانشگاه ها منصور غلامی منصور غلامی سقوط هواپیما منصور غلامی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۴ و ۳۵ صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده پمپ بنزین محراب شهر مود در محور بیرجند به سربیشه بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق از جلو به عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده است که بر اثر این سانحه خودرو‌ها دچار حریق شده و یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار سوختگی سطحی شده که به صورت سرپایی مداوا شده است.

سرهنگ رضایی با بیان این که علت تصادف  از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی
  • لحظه سقوط جنگنده سوخو۳۵ روسیه در دریای سیاه را ببینید | سرنوشت خلبان بعد از ایجکت
  • سقوط جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه
  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان