Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@13:38:40 GMT

گزینه ایرانی هیئت رییسه فدراسیون مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۴۹۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

در روزهایی که فوتبال ایران نه رییس فدراسیون دارد و نه سرمربی تیم ملی، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال مشغول رایزنی برای انتخاب سرمربی است تا هرچه زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود و این تیم برای 4 دیدار حساس در بهار 1399 در دور مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 آماده شود.

در این میان گفته می شود که جمع بندی هیئت رییسه روی گزینه ایرانی است و آن ها از بین گزینه های موجود روی علی دایی اتفاق نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این انتخاب هنوز قطعی نیست و احتمالا به زودی انتخاب نهایی فدراسیون برای سکان هدایت تیم ملی مشخص خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی دایی سرمربی تیم ملی هیئت رئیسه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد. پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.   بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.   تیموری از بهترین داوران تکواندو کشورمان می‌باشد که قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در لیست نهایی داوران این بازی‌ها انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!