Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:41:11 GMT

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۲۸ دی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۰۸۰

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۲۸ دی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی کشور که صبح امروز ۲۸ دی در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی امروز  شنبه ۲۸ دی ماه به بیان مسائلی همچون کرکره بازار باز بالا رفت، وضع ۱۰ شاخص در بازار مسکن، برنج های دپو شده وارد بازار می شود، آغاز رسمی عملیات بازار باز از امروز، ریزش قیمت خودرو از ماه آینده، عرضه سهام سرخابی ها تا پایان سال در فرابورس، راهکارهای جذب سرمایه های خرد، ولادیمیر پوتین اصلاح طلب شد می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین چتر نجات بحران ارزی ۹۷، ماموریت تازه وارد اقتصاد ایران، نجات ایران از شکل گیری ابرتورم، مذاکره می کنیم اما نه با آمریکا، بسته تشویقی ۲ هزار میلیارد تومانی برای صادرکنندگان، جا ماندن صنعت بیمه از بلایای طبیعی، رفرم نظام پولی، تعهد ارزی یک  سیاست شکست خورده است، هم اندیشی ۱۰ ساله بزرگان فولاد از مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۲۸ دی ماه به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مسجد فهما طرح ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد روزنامه های اقتصادی روزنامه ها روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۲۸ فروردین

دیگر خبرها