Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اگر چه مسئولان شهرداری بوشهر می‌گویند نباید کرایه تاکسی‌ها افزایش یابد، اما برخی شهروندان می‌گویند پس از سهمیه بندی بنزین، برخی تاکسی‌های زرد رنگ و تاکسی‌های موقت کرایه بیشتری از آن‌ها می‌گیرند.

در این زمینه، حسن شجاعی پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر می‌گوید: کرایه تاکسی‌ها افزایش نیافته و مانند زمان پیش از سهمیه بندی بنزین و همان کرایه‌ای است که فهرست آن روی شیشه تاکسی نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه می‌دهد: بنابراین اگر راننده‌ای بخواهد از مسافران، کرایه بیشتری بگیرد، تخلف کرده و مسافران می‌توانند این تخلف را با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر، با توجه به اینکه ماهانه ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی‌ها تعلق می‌گیرد تغییری در کرایه‌ها صورت نگرفته است و رانندگان اجازه ندارند کرایه‌ای بیش از قبل دریافت کنند.

شجاعی پور همچنین با اشاره به افزایش خطوط اتوبوسرانی، بیان می‌کند: چند خط از جمله خط شهرک نیایش و نوار ساحلی بوشهر به خطوط اتوبوسرانی این شهر افزوده شده و انتظار داریم که شهروندان از اتوبوس بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسی بوشهر کرایه تاکسی افزایش کرایه تاکسی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • نرخ کرایه تاکسی در شیراز تعیین شد
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • نرخ هر کورس کرایه تاکسی در شیراز ۶ هزار تومان شد
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • آغاز اعمال افزایش کرایه تاکسی در اردبیل