Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسدی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ۴۰ مبلغ و مبلغه به مساجد و اماکن مذهبی صومعه‌سرا اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام«مرتضی اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با آغاز فاطمیه دوم ۴۰ مبلغ و مبلغه به مساجد، هیئت‌های مذهبی و مدارس اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: هدف از اعزام مبلغین و مبلغات، تشریح ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س)، تبیین جایگاه ولایت، بیان احکام و مسائل دینی، ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین جوانان و نوجوانان با محافل دینی است.

 

وی با بیان اینکه در این ایام ۲۰ مداح هم به مساجد و هیئت‌های مذهبی اعزام می‌شوند گفت: ۲۰ هیئت مذهبی و ۵۰ مسجد شهری و روستایی این شهرستان میزبان عزاداران فاطمی(س) است.

 

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: عزاداری محوری در سطح شهر، حرکت دستجات عزاداری، سیاهپوش کردن سردرب ادارات شهر و مساجد از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه(س) است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) عالی‌ترين مقام عصمت يک بانو در جهان و اين شخصيت بزرگ نشان دهنده شخصيت بالای زن است.

 

وی حضرت فاطمه(س) را الگوی تمام فضيلت‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: دنيا بايد به جای الگوهای غربی، شرقی، ساختگی و ساير الگوهای مبتذل، از اين شخصيت بزرگوار الگو بگيرد .

 

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه آن حضرت نمونه بارز یک بانوی کامل بود و زنان و مادران به خصوص دختران امروز باید آن حضرت را الگو و اسوه خود در زندگی و تربیت فرزندان قرار دهند، افزود: ترویج و گسترش روش و سیره حضرت زهرا(س) در بین زنان باید به عنوان یک ارزش نهادینه شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما فاطمیه برنامه های ایام فاطمیه ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد