Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری اوکراین درپی جنجال مربوط به افشای فایل صوتی جلسات محرمانه کابینه که بر اثر آن «الکسی گونچاروک» نخست وزیر این کشور مجبور به استعفا شد، درخواست کناره گیری وی را نپذیرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین روز جمعه با گونچاروک دیدار کرد و در فیلمی که از این دیدار در کانال تلگرام دولت اوکراین منتشر شد وی استعفای نخست وزیر را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونچاروک در این دیدار گفت که افشای فایل صوتی جلسات محرمانه دولت اوکراین، اقدامی هدفمند علیه او بوده است.

الکسی گونچاروک پس از چهارماه تصدی پست نخست‌ وزیری اوکراین و در پی افشای فایل صوتی جلسات محرمانه کابینه، استعفای خود را امروز تقدیم رئیس جمهوری این کشور کرده بود.

زلنسکی در دیدار امروز گفت: من امروز استعفانامه شما را دریافت کردم اما نمی خواهم که از قدرت کنار بروید و می خواهم شانس دوباره به کابینه بدهم.

وی افزود: اینک زمان آن نیست که پایه های اقتصادی و سیاسی حکومت اوکراین را به خاطر اظهار نظر شما علیه من متزلزل کنیم.

زلنسکی گفت: نخست وزیر و دولت اوکراین از مردم این کشور رای اعتماد گرفته اند و باید به کار خود ادامه دهند.

وی این احتمال را که در کابینه دولت تغییراتی صورت گیرد، بعید ندانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی و سیاسی دولت برنا نخست اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری عصر امروز در جریان سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان در جمع شماری از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان اظهار کرد: مدیریت دولت سیزدهم کارتابلی نیست؛ میدانی است.وی ادامه داد: مسأله دولت، مسأله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است. دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملاً میدانی است.معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد می‌گفت این‌ها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفاقاً نقطه قوت و عزت ما شد و حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.منصوری تصریح کرد:‌ شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود و امروز در سال سوم دولت بالای 6 درصد است و همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.وی تصریح کرد:‌ بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته و نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است.منصوری گفت: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجراست.وی تصریح کرد: ۱۲ میلیون نفر برای نخستین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و اتصال خط ریلی دریا به دریا برای اولین بار در این دولت انجام شد.

کد خبر 845501 برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو