Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:22:27 GMT

۲۷ زندانی دیگر از زندان مرکزی ارومیه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۲۴۳

۲۷ زندانی دیگر از زندان مرکزی ارومیه آزاد شدند

حمزه بروجنی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به سیاست‌های جدید قوه‌قضاییه مبنی بر حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اشاره کرد و افزود: آزادی این زندانیان از طریق اعطای مرخصی در انتهای دوره حبس تحقق یافت.

وی اضافه کرد: در اوایل دی‌ماه جاری نیز ۸۲ زندانی با اعطای مرخصی پایان دوره حبس از این زندان آزاد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: صدور و اجرای دستورالعمل جدید قوه قضاییه، نقطه عطفی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌هاست و این روند در روزها و هفته‌های آینده نیز با بررسی پرونده‌های زندانیان تداوم می‌یابد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌تربیتی آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کرد تا افراد بیشتری مشمول این طرح باشند و زمینه خوشحالی بیشتر خانواده زندانیان فراهم شود.

به گزارش ایرنا دستورالعمل جدید ساماندهی زندانیان ۲۳ شهریورماه امسال از سوی رییس قوه‌قضاییه صادر شد.

با اجرای این دستورالعمل در کمتر از سه هفته گذشته ۱۰۹ نفر از زندان مرکزی ارومیه آزاد شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی حبس دی ماه زندان قوه قضاییه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند

اله کرم عزیزی  گفت: این مددجویان با معرفی واحد مددکاری به نهادهای حمایتی کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی و مرکز مراقبت بعد از خروج مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان آزاد شده واجد شرایط با هدف ایجاد خود اشتغالی و کسب درآمد از برنامه های نهادهای حمایتی است .

نهادهای حمایتی ، از طریق پرداخت مستمری، ارزاق و کمکهای نقدی و غیرنقدی، بن خرید کالا، تامین لوازم التحریر ،هزینه آموزشی برای فرزندان زندانیان، کمک هزینه درمان، دارو، تهیه مواد غذایی و پوشاک به خانواده های زندانیان کمک می کنند.
عزیزی افزود: واحد مددکاری مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با هدف حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند آنها را به نهادهای حمایتی معرفی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان