Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@18:19:03 GMT

درخواست پرداخت غرامت کاناداازایران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۴۷۰

نخست‌وزیر کانادا از دولت ایران خواست به خانواده داغداران سانحه هواپیمایی اوکراینی غرامت پرداخت کند. ناطقان: جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز جمعه از پرداخت 25 هزار دلار به 57 شهروند کانادا و 29  فرد مقیم دائم این کشور که در پرواز تهران- کی‌یف جان باختند خبر داد و از ایران خواست تا هرچه زودتر به خانواده داغ‌داران غرامت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این خصوص گفت: این شرایطی خاص و پیشبینی نشده است چراکه تحریم‌هایی بین‌المللی علیه ایران وضع شده است و این خانواده‌ها در شرایط سختی قرار دارند. این خانواده‌ها در شرایطی خاص عزیزانشان را از دست داده‌اند.

ترودو در ادامه اظهار کرد: ما از ایران انتظار داریم تا به این خانواده‌ها غرامت بپردازد. من با این خانواده‌ها دیدار کردم و آن‌ها نمی‌توانند هفته‌ها صبر کنند. حال باید از آن‌ها حمایت شود. من نمی‌دانیم غرامت کاملی که ایران پرداخت می‌کند چقدر خواهد بود اما این پول مستقیم به حساب خانواده جانباختگان واریز خواهد شد. این پول به حساب دولت کانادا نخواهد رفت.
منبع: ایسنا برچسب ها: ایران ، اکراین ، ناطقان ، هواپیما ، کانادا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران اکراین ناطقان هواپیما کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی