Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، روزهای زیادی از انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان ومشارکت بالای ۸۳ درصدی اصحاب رسانه نمی گذرد که به نظر میرسد منتخبین جدید عزم خود را جزم کرده اند که حسن اعتماد آنان را با تلاش و خبرهای خوب بدهند.

دیدار با استاندار لرستان دکتر خادمی، معاونین استاندار و دیگر مدیران؛ بستری برای برداشتن گام های بزرگ تر و کشوری توسط اعضا خانه مطبوعات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدفی که با شروع تازه و پس از یک دوره رکود خانه مطبوعات دست نیافتنی به نظر می رسید اما مزد تلاش و کوشش منتخبین خانه ماحصلی شیرین داشت.

صبحانه کاری با وزیر راه و شهرسازی

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان باهدف گزاری مناسب و دقیق ابتدا به سراغ وزیر راه وشهرسازی رفته تا دو خواسته اصلی خبرنگاران را در این بخش محقق سازند. صاحب خانه شدن خبرنگاران و احداث ساختمان اختصاصی و اداری خانه مطبوعات استان. دیدار یک وزیر برای مدیران استانی هم کار سختی است چه رسد به خبرنگاران. اما انجام شد. دکتر اسلامی وزیر راه وشهرسازی در صبح سه شنبه ۲۳ دی ماه یک صبحانه کاری با اعضای خانه مطبوعات لرستان داشت. یک جلسه صمیمانه که در آن حرف های جدی زده شد. جلسه ای که مدیران ستادی و حوزه دفتر وزیر می گفتند تاکنون سابقه نداشته است.

بخش اول این جلسه پیرامون دوخواسته اصلی خبرنگاران بود که دکتر اسلامی نظر موافقش را در هر دومورد بیان و تاکید نمود. بخش دوم اما اختصاص به مشکلات استان در حوزه راه و شهرسازی داشت که بحق منتخبین خانه مطبوعات ضمن امانت داری از بیان مشکلات کوتاه نیامدند.

دکتر اسلامی برای هر بخش توضیحات کاملی ارائه نمود اما شاه بیت همه این مشکلات نبود اعتبارات کافی بود اما این همه ماجرا نبود و شخص وزیر دستور لیست نمودن تمام مشکلات را برای بررسی بیشتر دادند. سعه صدر و شکیبایی دکتر اسلامی علیرغم مشغله فراوان ستودنی بود.

نشست با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

پس از پایان این جلسه اعضای هیات مدیره خانه به دیدار معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد رفتند.جایی که مردی از جنس خودشان انتظارشان را می کشید. دکتر خدادی معاونت وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با رویی گشاده پذیرای اصحاب رسانه لرستان شد وی در ابتدا ضمن ارج نهادن به حضور آنها خواست که بی پرده هرچه می خواهند بگویند. اعضای خانه مطبوعات هم چیزی نداشتن بگویند جز مشکلات حوزه رسانه. همه ارکان خانه اعم از موسوی مدیرعامل،بهاری نایب رییس خانه مطبوعات، ایزدی رییس هیات مدیره، خانم سپهوند خزانه دار،خانم مقدم دبیر، حسینی بازرس، بابایی عضو خانه،  همگی به ترتیب مسایل و مشکلات اصحاب رسانه را بیان کردند.

مشکلاتی مانند: نبود سهمیه اشتراک از سوی ادارات، سهمیه کاغذ نشریات، کمک برای تجهیز خانه مطبوعات استان، ایجاد صندوق اعتباری خبرنگاران، برگزاری کلاس های آموزشی، اختصاص یارانه ها، نرخ نامه آگهی ها، بیمه خبرنگاران، تاخیر در صدور مجوزها و... تنها بخشی از آنان بود و در خصوص مرتفع نمودن بخشی از موارد قول مساعد داد.

دکتر خدادی در این جلسه کمیت نشریات محلی رامتناسب با کیفیت و محتوا آنها ندانسته و خواستار توجه جدی مطبوعات به تحلیل محتوا و بالا بردن سطح مطالب ارائه شده شد.

معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به بازار عرضه و تقاضا و مخاطب گزینی نشریات اشاره داشته و ضمن ارائه تحلیلی در این رابطه توصیه نمود که نشریات ابتدا بدنبال افزایش سطح تماس و اعتماد مردم و مخاطبین خود بوده و سپس بحث آگهی را دنبال کنند. دکتر خدادی سپس یک به یک موارد پیشنهاد شده از سوی اعضای خانه را به دقت بررسی ودستورات لازم را بیان داشت.

پیشنهاد برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور

در این جلسه پیشنهاد نایب رییس هیات مدیره خانه مطبوعات مبنی بر برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور درسال ۹۹ در خرم آباد با موافقت و تایید معاونت مطبوعاتی وزیر همراه و ایشان دستور داد که خانه مطبوعات استان متولی این امر با همکاری دیگر دستگاه ها برای برگزاری آن باشد.

در روز دوم سفر، اعضای خانه مطبوعات لرستان مهمان شهر قم بوده و برای معرفی استان و جلب نظر روحانیت معظم ؛ به دیدار علما و بزرگان دین رفتند. پیش از این آنها تصمیم گرفتند دیداری با مسوولین لرستانی شاغل در قم داشته باشند.مهندس مهرداد غضنفری معاون هماهنگی و امور اقتصادی پرتلاش استانداری قم ، سرهنگ حاجی زاده معاونت اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی قم و دکتر کیارش سرپرست امور شعب بانک ملت این استان میزبان منتخبین خانه مطبوعات بودند.

در این دیدار مهندس غضنفری با مقایسه شرایط اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی دو استان به پتانسیل های زیاد لرستان در بخش های مختلف اشاره نموده وخواستار پر رنگ شدن و تلاش مضاعف اصحاب رسانه برای توسعه لرستان شد.

دیدار با علما در قم

سرهنگ حاجی زاده و دکتر کیارش نیز در این جلسات هم اندیشی به بیان نظرات خود در رابطه با توسعه لرستان پرداختند. اعضای خانه مطبوعات لرستان در ادامه به دیدار آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری، از مُدرسان حوزه علمیه قم، معاونت جامعه مدرسین حوزه های علمیه و امام جمعه شهر قم و همچنین آیت اله سید جواد شهرستانی، داماد و نماینده تام‌الاختیار آیت العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در ایران و مدیریت مجموعه موسسات آل البیت رفته و ضمن اشاره به پتانسیل های استان بخشی از موانع و مشکلات توسعه در لرستان را بیان نمودند. روحانیت معزز در این جلسه ضمن ارزش نهادن به کار رسانه و اهمیت اطلاع رسانی دقیق خواستار توجه جدی اصحاب رسانه به حوزه دین و اندیشه های دینی شدند.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام جمعه شیعیان قم مطبوعات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت نتانیاهو با مشارکت هیات صهیونیستی در دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مشارکت هیاتش در دور دیگری از مذاکرات غیرمستقیم با جنبش حماس در دوحه و قاهره موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد او با اعزام دو هیات به مصر و قطر موافقت کرده است، جایی که مذاکره‌کنندگان به دنبال آزادی اسرای صهیونیستی به عنوان بخشی از توافق احتمالی آتش‌بس در غزه هستند.

به گزارش آناتولی، دفتر نتانیاهو اعلام کرد نخست‌وزیر با روسای سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شاباک و موساد صحبت کرد و توافق کرد که دو هیات از طرف آنها در روزهای آینده به دوحه و قاهره بروند.

این موافقت چند ساعت پس از آن صورت گرفت که تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی امروز گزارش کرد در جلسه عصر پنجشنبه کابینه جنگ بین بنیامین نتانیاهو از یک سو، و وزیران «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» از سوی دیگر، درمورد مدیریت جنگ، درگیری لفظی روی داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد «دیوید بارنیا»، رئیس سازمان اطلاعاتی موساد در این دیدار درخواست کرده که اختیارات هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی درباره آزادی اسرای صهیونیستی گسترش یابد و همین درخواست موجب درگیری لفظی بین دو وزیر و نتانیاهو شد.

مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و حماس با میانجیگری قطر، مصر و آمریکا در دوحه با هدف دستیابی به توافق مبادله اسرا و آتش‌بس دوم بین دو طرف ادامه دارد. در نخستین آتش بس موقت که اوایل ماه دسامبر یک هفته به طول انجامید، منجر به تبادل زندانیان و انتقال کمک‌های انسانی محدود به غزه شد.

حداقل ۹ هزار و ۱۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و از سوی دیگر، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۳۴ اسیر صهیونیستی در غزه حضور داشته باشد، در حالی که حماس اعلام کرد ۷۰ نفر از آنها در حملات رژیم صهیونیستی به کشته شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده است که ده‌ها هزار شهید و مجروح برجای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت کاری ادارات دولتی در ایام شب‌های قدر
  • موافقت نتانیاهو با مشارکت هیات صهیونیستی در دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه
  •  جزئیات مهم از فوت دکتر پرستو بخشی ؛ قتل، خودکشی یا...؟ | اعزام گروه‌هایی از تهران به لرستان
  • فیلم/ تشریح دستاوردهای سفر وزیر خارجه به ترکمنستان
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده