Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پیامی خطاب به آیت الله سیستانی گفت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی پیامی خطاب به آیت الله سیستانی اظهار داشت: از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام محضر مرجع عالیقدر آیت الله حاج سید علی سیستانی دامت برکاته.

پیام رهبر انقلاب به آیت‌الله سیستانی در پی عارضه جسمانی ایشانآیت الله اعرافی: مدیران مدارس علمیه شرایط حضور طلاب برای کمک به سیل زدگان را فراهم کنند

خبر کسالت و عارضه پزشکی پیش‌آمده برای حضرتعالی مایه نگرانی بود که طبق اخبار واصله بحمدالله عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

از خداوند منان شفای عاجل و کامل آن جناب را خواهانم و استمرار برکات وجود شریفتان را برای همه مومنان به ویژه ملت عظیم‌الشان عراق آرزومندم.

انتهای پیام/452/

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست