Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:23:57 GMT

اینفوگرافی| ماهیان زینتی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۶۶۵

اینفوگرافی| ماهیان زینتی

اینفوگرافی ماهیان زینتی را در اندازه اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/606.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مسجد سردار سلیمانی مسجد مسجد فهما خطبه نماز جمعه مسجد صادرات ماهی تولید ماهی ماهیان زینتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن قاسم‌پور افزود: پیرو انتشار تصاویری از تلف شدن تعدادی از ماهیان دریاچه شورابیل در برخی از کانال‌های خبری کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.
وی اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان طبق مشاهدات میدانی آنها، جمعیت قابل توجهی از ماهیان بومی دریاچه رفتار طبیعی داشتند و تلفات موجود بیشتر جزو گونه‌های کپور پرورشی و ماهیان قرمز عید است که در لابلای نیزار‌ها و پوشش گیاهی انبوه و متراکم ضلع جنوبی و غربی دریاچه شورابیل به دام افتاده و تلف شده‌اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: با توجه به فصل تخم‌ریزی ماهیان، افزایش آب و پیش روی آن به سمت ساحل موجب جلب ماهیان به آن محل شده و وجود انبوه زباله‌های نایلونی و تجمع مواد غذایی موجود در زباله‌ها مزید بر جلب و تلف شدن این ماهیان شده است.
قاسم‌پور اضافه کرد: همواره به مردم توصیه شده از رها کردن ماهیان قرمز در تالاب‌ها، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و سد‌ها خودداری کنند، چرا که این اقدام برای محیط زیست خطرناک است.
وی با اشاره به فصل تخم‌گذاری و زادآوری انواع گونه آبزیان در این مقطع از سال ادامه داد: صید غیرمجاز از اصلی‌ترین تهدیدات تنوع زیستی آبزیان است و برای همین هرگونه صید ماهی رودخانه‌ای ممنوع می‌باشد.
وی از برخورد قاطع ماموران یگان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان با افراد متخلف و سوء‌استفاده‌کنندگان از محیط زیست خبر داد و از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موارد را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ و یا شماره ۸۷ الی ۳۳۷۴۰۰۸۵ اداره کل حفاظت محیط زیست استان و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها و پاسگاه‌های محیط‌بانی مستقر در منطقه اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)