Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه موجران در قیمت‌گذاری پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان‌هایی که در بازار اجاره عرضه کرده‌اند، تا حدی انعطاف نشان داده‌اند، اما به اذعان واسطه‌ها، تعداد مستاجران در حال جست‌وجو در بازار آن‌قدر اندک است که سبب شده موجران بازار اجاره که به هر دلیل تصمیم دارند هرچه زودتر نسبت به انعقاد قرارداد اجاره واحد خود اقدام کنند، در نشست‌های نهایی نیز یک قدم از قیمت پیشنهادی خود عقب‌تر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله مسکن

این انعطاف قیمتی آن‌قدر است که مستاجران را راضی کند و به قرارداد منجر شود؛ اما از آن‌جا که تعداد جست‌وجوگران بازار اجاره در حال حاضر بسیار اندک است، موجران عملا چاره‌ای به جز «راه آمدن با بودجه متقاضیان اجاره» ندارند؛ مگر این که از عجله برای اجاره صرف‌نظر کنند و این امر را به اواخر بهار و تابستان سال آینده که بازار اجاره رونق می‌گیرد، موکول کنند. بررسی فایل‌های موجود نزد موتورهای جست‌وجوی ملکی نشان می‌دهد بهای پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان‌های مسکونی موجود بستگی زیادی به امکانات املاک دارد؛ برای مثال در محله نیاوران تهران می‌توان آپارتمان اجاری قیمت‌مناسب را که فاقد پارکینگ، انباری و آسانسور است یافت که حتی ممکن است این قیمت با بهای اجاره یک واحد آپارتمان فول امکانات در محله نارمک تهران در منطقه ۸ تقریبا برابر باشد. بر این اساس آپارتمان‌های کم‌امکانات یا بی‌امکانات قیمت‌های پیشنهادی به مراتب معقول‌تر و در تناسب بیشتر با بودجه مستاجران دارد و ممکن است این ویژگی، اجاره یک واحد آپارتمانی بدون امکانات را نسبت به مورد مشابه واجد امکانات کامل به میزان یک‌سوم یا گاه حتی ۵۰ درصد کاهش دهد.

کد خبر 478784 برچسب‌ها مسکن تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی