Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:01:04 GMT

ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۸۶۵

ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی هوای استان طی امروز و فردا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و بارندگی پیش بینی می‌شود.

او گفت : بارش در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت برف مشاهده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی گفت: در روز دوشنبه کاهش دمای شبانه و تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط پدیده‌های مورد انتظار در سطح استان است.

این مسئول افزود: از روز سه شنبه تا پنجشنبه عبور سامانه‌ای بارشی از جو منطقه ضمن کاهش نسبی دمای هوا به تناوب سبب بارش برف و در نواحی گرمسیری سبب بارش باران در سطح استان می‌شود.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهرستان کرمانشاه بین پنج و ۱۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، گفت: طی این مدت سومار با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و کوزران با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب تحلیل نقشه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در اعلام چشم انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم‌رطوبت طی ساعاتی از امروز ۳۱ فروردین‌ماه و فردا ۱ اردیبهشت‌ماه، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است باعث بارش‌های پراکنده‌ای ، در نواحی شرقی استان شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار در روز‌های یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه و دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه، به‌تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها