Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا، مهدی ارم‌بین افزود: این مسابقات به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت برگزار شد که در این رقابت‌ها هادی شفیعی بدون هیچ باختی مقام برتر را به خود اختصاص داد.
وی تصریح کرد: در این مسابقات، ۱۴ نفر شرکت کننده از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان  با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: هادی شفیعی مجاز از شهرستان جیرفت، محمد اکبری از شهرستان کهنوج و احسان بحرآسمانی از جیرفت به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 
رییس اداره ورزش و جوانان جیرفت اظهار داشت: مسابقات آزاد تنیس روی میز جنوب استان کرمان با هدف ارتقای ورزش تنیس روی میز این منطقه برگزار شد. 
وی تصریح کرد: تقویت هوش و حافظه، افزایش تمرکز و دقت، جلوگیری از بیماری آلزایمر، تقویت قوه بینایی و درگیر بودن تمام اعضا و جوارح بدن از ویژگی های ورزش تنیس روی میز است. 
ارمبین با بیان اینکه تنیس روی میز نخستین رشته سرعتی در بین رشته های راکتی دنیاست، بیان داشت: فعالیت همزمان ۲ نیم کره مغز، دومین رشته سخت ورزشی به لحاظ وضعیت بدنی (بعد از پرش با نیزه) و پرجمعیت ترین رشته ورزشی از دیگر مزایای ورزش تنیس روی میز است. 
تنیس روی میز توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز که در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، اداره می ‌شود و از سال ۱۹۸۸ به ورزش‌ های المپیک اضافه شد. 
شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، اسفندقه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آلزایمر اداره ورزش و جوانان استان کرمان المپیک مغز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم