Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش دهنو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : سه تیم راهداری در منطقه تاراز مستقر هستند و برف روبی این مسیر را انجام می دهند .

وی افزود : رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند باید ضمن کسب اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و رعایت فاصله طولی حتما زنچیر چرخ به همراه داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا  ادامه داد : تردد در کلیه محور های اصلی و فرعی در حال انجام است اما  با توجه به تداوم بارش سنگین برف در منطقه تاراز احتمال بسته شدن محور اندیکا - شهرکرد دور از انتظار نیست .

محور اندیکا-شهرکرد از محور های میانبر استان خوزستان به چهار محال و بختیاری محسوب می شود  که بخش هایی از آن برفگیر و کوهستانی است .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان خوزستان چهار محال و بختیاری خودرو راهداری و حمل و نقل جاده محور قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا اکبری امروز سه‌شنبه در جریان بازدید از محور خرم‌آباد - پلدختر، اظهار داشت: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب شده و ایجاد حفاظ ظرف یک تا دو ماه آینده به‌مرور تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص روند بازسازی این محور بعد از سیل ویرانگر سال ۹۸، تصریح کرد: این جاده در جریان سیل ۹۸ بسیار خسارت‌دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، ادامه داد: بیش از ۱۰ دستگاه پل در محور پلدختر - خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

اکبری، افزود: قسمت‌هایی از محور پلدختر - خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر - خرم‌آباد نیاز است که بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد که با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر - خرم‌آباد رقمی حدود هزار میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

علی جهانی سرپرست فرمانداری پلدختر نیز در حاشیهٔ این بازدید خواستار پیگیری بیش‌تر در سطح سازمان راهداری کشور به‌منظور تسریع در روند بازسازی کامل این محور شد.

وی گفت: محور خرم‌آباد به پلدختر یک محور بسیار حیاتی و مهم برای مردم شهرستان پلدختر است.

سرپرست فرمانداری پلدختر با اشاره به جمعیت بالای روستاییان، کشاورزان و عشایر حاشیهٔ این محور، اظهار کرد: باتوجه‌به نقش مهم این محور در جابه‌جایی محصولات کشاورزی و سایر تولیدات روستانشین حاشیهٔ آن ترمیم هرچه سریع‌تر آن یک ضرورت و مطالبهٔ مهم است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود