Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@13:21:24 GMT

آیت الله سیستانی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۹۱۰

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، فعالان شبکه‌­های اجتماعی فایلی ویدیوئی از لحظه ورود آیت‌الله «سیدعلی سیستانی» مرجع عالی‌قدر دینی به منزلش در استان نجف منتشر کردند.

آیت‌الله سیستانی روز گذشته- جمعه- از ناحیه پا دچار شکستگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

«احمد الصافی»، نماینده مرجعیت دینی روز گذشته تأکید کرد که این عمل جراحی موفقیت‌آمیز بوده و آیت الله سیستانی از وضعیت جسمی پایدار برخوردار  بوده و بیمارستان را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آیت الله سیستانی مرخصی از بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسام الدین حسینی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) دیلم عنوان کرد: کیفیت ارائه خدمات درمانی در دیلم باید به نحوی باشد که مردم شهرستان از مراجعه به سایر شهرستان‌ها بی نیاز باشند.

دادستان شهرستان دیلم ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت بیان کرد: با توجه به وجود امکانات سخت افزاری مناسب در بیمارستان بقیه الله الااعظم (عج) که بخشی توسط خیرین تهیه شده است، دانشگاه علوم پزشکی به پاس ارج نهادن به کار ارزشمند خیرین، نیروی متخصص کافی را جهت استقرار در بیمارستان فراهم کند.

حسینی اضافه کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند با کمک خیرین در جهت جذب متخصصین کارآزموده کشور، شهرستان را به عنوان قطب پزشکی استان معرفی کند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی در شهرستان از تمام ظرفیت خود جهت ارتقا سطح کیفی درمان و سلامت عموم مردم نیز استفاده کرده و هیچ گونه قصوری را در این امر نمی‌پذیرد.

کد خبر 6079303

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد