Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی مطهری، درباره این‌که نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک جناح خاص عنوان می‌کنند پارلمان یازدهم باید انقلابی و پیرو خون سردار سلیمانی باشد و به این بهانه به برخی برچسب می‌زنند این دوقطبی‌سازی‌ها چه ضرری به نظام و کشور می‌زند، گفت: تقسیم مردم به انقلابی و غیرانقلابی کار غلطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که نباید بین مردم خط انقلابی و غیرانقلابی راه بیاندازیم، عنوان کرد: باید بگوییم همه مردم انقلابی و خوب هستند. نباید بی‌جهت آنان را از انقلاب دور کنیم، نباید دایره انقلاب محدود و کوچک شود که در نهایت یک جمع کوچک بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام تمامی جوان‌ها را انقلابی و متدین می‌دانست، بواسطه همین دیدگاه بود حتی جوانانی که نسبت به مسائل دینی یک مقدار سهل‌انگار بودند وارد انقلاب شدند.

وی ادامه داد: سال‌های مشرف به انقلاب جوانانی که اهل شرب خمر بودند تغییر کردند و وارد انقلاب شدند.

مطهری بیان کرد: بازهم تاکید می‌کنم این‌که بیایند خط بکشند و بگویند یک عده انقلابی و یک عده دیگر نیستند تنها کاری که انجام می‌دهند این است که دایره انقلاب را محدود می‌کنند و این کار درستی نیست.
بیشتر بخوانید: پادرمیانی دردسرساز روحانی با شورای نگهبان/ اصلاح طلبان یک قدم به تحریم انتخابات نزدیک‌تر شدند وی ادامه داد: البته درصدی هم در جامعه وجود دارند که مخالفند؛ اما مدام مردم را به سمت خارج از انقلاب هُل ندهیم و مدام این خط‌کشی را تکرار نکنیم این حرف بدی است. مثلا می‌گویند جبهه نیرو‌های انقلاب این اسم‌گذاری‌ها غلط؛ یعنی اطرافیان ما در انقلاب هستند و دیگران نیستند این ادعای بزرگ و غلطی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: عمکلرد مجلس دهم از دو دوره قبل بسیار بهتر بوده است، اما متاسفانه به دلیل تبلیغاتی که علیه این مجلس شکل گرفت، این را در ذهن مردم به وجود آوردند که این مجلس بی‌کفایت بوده است. حالا شما نگاه کنید اگر مجلس بعدی مطابق میل‌شان باشد، چگونه آن را بالا می‌برند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل آن‌که در مجلس دهم تعداد نیرو‌های معتدل و اصلاح‌طلب قابل توجه است، می‌خواهند آن را بکوبند، درحالی که اکثریت مجلس دهم اصولگرا هستند، معقتدم عملکرد مجلس دهم از مجالس هشتم و نهم بسیار قابل قبول‌تر بوده است

نماینده مردم تهران درباره اینکه تعداد قابل توجهی از چهره‌های شاخص در این دوره رد صلاحیت شدند، این امر چه تاثیری روی انتخابات خواهد گذاشت، گفت: باید ببینیم نتیجه چه می‌شود، شاید بعضی از این افراد تائید شوند.

وی ادامه داد: اگر شورای نگهبان به این روند را ادامه دهد مجلس بعدی از افراد حُر و آزاده خالی خواهد شد و بخشی از مردم نماینده‌ای در مجلس نخواهند داشت، ان‌شاالله که این شورا روش معقولی را در پیش گیرد و فقط افرادی که واقعا فساد مالی و اخلاقی دارند را رد صلاحیت کند و صرف اظهار نظر کسی را رد نکنند.

مطهری درباره این‌که از سوی جریان اصولگرا مطرح می‌شود مهندسی انتخابات شاید صورت گیرد، گفت: یعنی این جریان تائید کرده است انتخابات می‌خواهد مهندسی شود؟ اگر روش‌ها اصلاح شود باز امید است مجلس واقعی تشکیل شود، اما مطرح شدن این مطلب به معنی دست پیش گرفتن و عقب نیافتادن است.

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر این که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس به دلیل مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند، گفت: این امر باعث بدبینی مردم خواهد شد درحال حاضر سوال برای مردم ایجاد شده است که علت اصلی رد صلاحیت‌ها فساد‌های مالی و سوءاستفاده از منصب است. بیان کردن چنین مطالبی در واقع متهم کردن وکلای ملت است در صورتی که اینطور نیست. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qNS خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس یازدهم انتخابات مجلس یازدهم علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مردم انقلابی و همیشه در صحنه اهواز با حضور در معابر و خیابان ها حمایت خود را از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

مردم شهید پرور اهواز با در دست داشتن پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و حرکت خودرویی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

همچنین مردم همیشه در صحنه اهواز با سر دادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از اقدام اقتدار آمیز رزمندگان دلیر اسلام تشکر و قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • باهنر: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب ۵ اخطار علنی گرفت