Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر صادقی ، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال شهر خودرو پس از رفتن یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: ما در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، سرمربی و بازیکنان زیادی را از دست دادیم و این موضوع به ما ضربه زد. به نظرم رفتن گل‎‌محمدی خیلی دیر بود،‌ای کاش اگر او می‌خواست برود زودتر این کار را انجام می‌داد نه حالا در آستانه شروع نیم‌فصل دوم و بازی ما در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص بازی‌های پیش‌روی شهرخودرو تصریح کرد: ما اول بهمن‌ماه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الرفاع بحرین برویم که هرچند بازی در مشهد است، اما دیدار آسانی نیست. با وجود همه این مشکلات، شهر خودرو تیم کوچکی نیست و تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم هم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. شرایطمان خیلی سخت است، اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم هم بتوانیم همان راه خوبی که در نیم‌فصل اول رفتیم را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو پیرامون حضور سرآسیایی روی نیمکت این تیم افزود: سرآسیایی با تیم و بازیکنان آشنا است و امیدوارم نشستن او روی نیمکت شهر خودرو برای ما خوش‌یمن باشد. باید بتوانیم بعد از این مشکلات و از دست دادن گل‌محمدی و بازیکنان خوبمان، دوباره خودمان را جمع و جور کنیم. ما همه سرباز شهر خودرو هستیم و برای دل‌خوشی مردم مشهد بازی می‌کنیم.

صادقی در پایان در مورد اینکه عده‌ای معتقدند باشگاه شهرخودرو تحت فشار مجبور شد با رفتن سرمربی خود به پرسپولیس موافقت کند، خاطرنشان کرد: به هر حال هر اتفاقی که بود، گذشته است. گل‌محمدی رفته، اما فوتبال و زندگی ادامه دارد، باید همه برای شهر خودرو بجنگیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!

تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،۳ ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست تیم ملی را در دو بازی مقابل ترکمنستان همراهی کند و در تهران ماند، به همراه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

صادقی و اسماعیلی فر هم سرماخوردگی شدیدی داشتند و بعد از هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس در خانه ماندند تا استراحت کنند.

همچنین قرار است ملی پوشان پرسپولیس هم بعد از اتمام بازی‌های ملی از آخر همین هفته به تمرینات اضافه شوند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد