Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ،مصطفی هاشمی طبا ، در خصوص جدیدترین تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اخذ میزبانی از تیم‌های ایرانی مقابل حریفان خود در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و دیدار در زمین بی‌طرف، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت سلطه بحرینی‌ها است و اعضای ما آن‌جا عضوهای فعالی نیستند و به گونه‌ای آن‌جا حضور دارند که فعالیتی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید فدراسیون فوتبال در این زمینه نفوذ و تعامل لازم را داشته باشد و به صورت جدی با این اتفاق برخورد کند، فدراسیون فوتبال ایران باید به گونه‌ای عمل کند که در موضع ضعف نباشد، ‌اما متاسفانه فدراسیون در همه زمینه‌ها اعم از قراردادها و مسائل اینچنینی از خود ضعف نشان داده است.

رییس سابق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت‌بدنی با تاکید بر اینکه ورزشگاه‌های ایرانی دارای امنیت هستند چرا که اگر از امنیت لازم برخوردار نبودند اصلا تایید نمی‌شدند، گفت: قبلا این ورزشگاه‌ها مورد تایید مسئولان ذی‌ربط در کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این تصمیم مربوط به اتفاقات اخیر است هرچند دلیل روشن آن هنوز مشخص نیست و فدراسیون فوتبال باید نسبت به این مسئله جدا ورود کرده و علت آن را مشخص کند و بی‌تفاوت از رد نشود.

هاشمی‌طبا ادامه داد: کشور ما در زمینه برگزاری رویدادهای ورزشی مشکلی ندارد و در مورد دیدار با رقبای عربستانی که در زمین بی‌طرف برگزار شد، ماجرای سفارت سعودی‌ها پیش آمده و بعضا تماشاچیان ما شعارهایی به زبان عربی می‌دادند که اهانت‌آمیز بود و طبیعی است که در برابر این اتفاقات رقبای ما سکوت نخواهند کرد. بحرین و عربستان در زمینه‌های مختلف با کشور ما دشمنی می‌کنند، این مسئله کاملا واضح است و زمانی که ورزش ما در یک کنفدراسیون موثر نباشد دیگران تاثیر گذاشته و کار خود را پیش می‌برند.

فدراسیون فوتبال: نامه AFC رسید | تیم‌های ایرانی از میزبانی محروم شدند کد خبر 478791 برچسب‌ها باشگاه شهر خودرو فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول