Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:12:06 GMT

حوادث ۲۴ ساعت گذشته گلستان یک کشته و ۱۲ زخمی داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۹۹۲

حوادث ۲۴ ساعت گذشته گلستان یک کشته و ۱۲ زخمی داشت

 بر اساس اعلام اورژانس گلستان شامگاه دیشب /جمعه/ گازگرفتگی بر اثر مسمومیت گاز منواکسیدکربن حاصل از روشن کردن گاز تک شعله در حمام به مرگ شهروند ۴۰ ساله رامیانی منجر شد.

در نیمه اول دی‌ماه امسال هم انتشار گاز مونوکسیدکربن در یک حمام عمومی مردانه، ۸ شهروند گرگانی را روانه بیمارستان کرده بود.

همچنین بر اثر وقوع دو تصادف در جاده های گنبد - کلاله و علی آباد - خان ببین در مجموع ۱۲ نفر مصدوم شدند که با همکاری پرسنل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اورژانس در هر دو سانحه رانندگی یک دستگاه پراید با نیسان وانت برخورد کرده بود.

روز گذشته همچنین تولد دو نوزاد پسر و دخترحاصل تلاش همکاران تکنسین فوریتهای پزشکی ۱۱۵ گرگان و مراوه‌تپه در روز جمعه بود که طبق اعلام اورژانس، حال مادران و نوزادان خوب است.

برچسب‌ها گرگان گازگرفتگی سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گازگرفتگی سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای گرگان گازگرفتگی سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند