Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» از اشتباه محاسباتی رئیس‌جمهور آمریکا در ترور سردارسلیمانی سخن گفت و افزود: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه پایان مقاومت نیست و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به  نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی در تماس تلفنی وزیر دفاع ترکیه، اقدام آمریکا در ترور شبانه و بزدلانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی را مصداق واقعی تروریسم دولتی دانست و افزود: آمریکایی ها بار دیگر چهره جنایتکار خود را به جهانیان نشان دادند و ماهیت تروریستی خود را به همگان اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با اشاره به اشتباه محاسباتی و راهبردی ترامپ در پی این اقدام وحشیانه گفت: قطعا شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی  و یارانش نقطه پایان مقاومت نخواهد بود و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی مقتدرانه به هر ماجرایی می باشد و ما در دفاع از خود در اقدامی محدود و با استفاده از توان موشکی بومی پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادیم. وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها پس از این اقدام فهمیدند که اگر مجددا حماقت کنند با پاسخ شدیدتری روبرو خواهند شد.

وزیر دفاع افزود: از تمام کشورهای مستقل دنیا و از جمله کشورهای دوست در منطقه انتظار داریم این اقدام تروریستی آمریکایی‌ها را به شدت محکوم کنند.

ژنرال خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه نیز در تماس تلفنی با وزیر دفاع ایران با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت و دولت ایران گفت: ایجاد تنش و بی ثباتی در منطقه به نفع هیچ یک از کشورهای منطقه نیست و ما همواره خواهان استقرار امنیت پایدار در منطقه هستیم. وزیر دفاع ترکیه گفت: همواره خواستار تداوم و استمرار تعاملات دو کشور ایران و ترکیه در خصوص موضوعات دو جانبه و منطقه ای هستیم.

کد خبر 478662 برچسب‌ها ترکیه وزارت دفاع

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، اسامه حمدان، یکی از اعضای ارشد حماس گفت: «ما تاییدی از رهبران القسام در مورد شهادت فرمانده مروان عیسی دریافت نکردیم.»

حمدان افزود: «ترور رهبران مقاومت ما را تضعیف نمی‌کند و اظهارات کاخ سفید درباره مروان عیسی موید دخالت آن در جنگ است.»

این در حالی است که نظامیان اشغالگر اسرائیل روز گذشته مدعی شدند که مروان عیسی را در حمله اوایل ماه جاری ترور کرده‌اند.

دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که بر اساس اطلاعات شین بت این فرمانده حماس دو هفته پیش در یک حمله دقیق توسط نیروی هوایی این رژیم ترور شده است.

کاخ سفید نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی در 18 مارس اعلام کرد که عیسی کشته شده است، اما اسرائیل تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است.

مروان عیسی در بیانیه‌ای که در مارس سال گذشته توسط تلویزیون الاقصی منتشر شد، گفت که کرانه باختری اشغالی و قدس هر دو «عرصه عمل و نفوذ راهبردی» در مقطع کنونی هستند و تاکید کرد که مقاومت در مورد هر دو حوزه ساکت نخواهد ماند.

وی افزود: «در صورت نیاز به مداخله مستقیم، ما با تمام قدرت از مردم خود دفاع خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست