Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی گفت: از مجموع ۸۸ نفر نامزدی که در این دوره از انتخابات صلاحیت آنان احراز نشده و یا صلاحیتشان رد شده بود، ۵۵ نفر اعتراض کردند.

«عابدین عابدی‌مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه ۵۵ داوطلب مجلس به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کردند، افزود: این داوطلبان اعتراض خود را به دفتر نظارت استان ارسال کردند که اعتراض آنان به صورت امانت به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی اظهارداشت: همچنین برخی از نامزدها اعتراض خود را مستقیم به تهران ارسال کرده اند که تمامی اعتراض ها در شورای نگهبان بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: در مجموع ۱۴۰ داوطلب برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین نامنویسی کرده بودند که ۱۶ نفر پیش از رسیدگی به صلاحیت ها، خود از حضور در این عرصه انصراف داده بودند و صلاحیت ۳۶ تن از داوطلبان تایید شد و صلاحیت ۸۸ نفر دیگر رد شده و یا احراز نشده است.

 

 عابدی مقدم اظهار داشت: بیشترین پرونده‌ های تخلف مطرح شده در بررسی صلاحیت‌ داوطلبان استان برای نامزدی در انتخابات مجلس، سوء‌استفاده از موقعیت شغلی، رشوه و مراقبت نکردن در مسایل مالی بوده است.

 

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما طرح ملی فهما فهما عابدی مقدم هیات نظارت انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی