Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار نورافشان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: رقابت‌های وزنه برداری بانوان جانباز و معلول ایران به میزبانی تهران برگزار شد که در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان هم نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم باز هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مرجان قرقچیان از استان یزد با رکورد ۴۰ کیلوگرم و فاطمه ناصر از خراسان رضوی با رکورد ۳۹ کیلوگرم در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نخستین دوره مسابقات پارا وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور، بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تیم خوزستان با کسب ۶۴ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های کرمانشاه با ۶۲ امتیاز و تهران با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم فارس جام اخلاق را بدست آورد.

۸۰ بانوی ورزشکار از ۱۹ استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، در نخستین دوره رقابت‌های پاراوزنه برداری بانوان کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات پاراوزنه برداری جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست